לאחר שנפתחה קריאה , קובעים ולא מגיעים או שקובעים ומאחרים שעות , זלזול בלקוח. המתנה ארוכה במענה טלפוני ולא ניתן להשאיר מספר לחזרה (בפועל) .ממש שבוים שלהם כי הם נותני השירות מטעם חברת הביטוח . ממליצה לתבוע ולהתלונן באופן רשמי בחברת הביטוח
עקב חשד לשקיעת קוו הביוב הוזמן בעל מקצוע לבדיקה. הגיע קבלן משנה של קבלן מישנה...נמצאה שוחה מוצפת ועוד שוחה עם שורש. אמר שצריך להזמין ניקוי וצילום, ושזה אינו מכוסה - מה שגרם לוועד הבית הוצאה כבדה של אלפי שקלים.
בדוח נרשם שנמצא שורש בקו ולא המשיך לטפל. לאחר פניות חוזרות למוקד הגיע מפקח, וכעת הנושא בטיפול.
תיקנו צנרת של המערכת הסולארית לא עד הסוף.
קבעו איתנו ולא תיקנו כיוון שהמערכת הייתה חמה. קבעו שוב והודיעו שעה אחרי שהיו אמורים להגיע שלא יגיעו, ז״א פעמיים חיכינו סתם, היום קבעו איתנו בין 08:00 ל 11:00. עכשיו 10:58 עדיין לא הגיע, פקידה אדישה ענתה לנו אחרי נסיונות חוזרים והישנים לדבר עם מישהו.