ביום א' ה06/01/19, אזל הגז בביתי שבבת ים. בבוקר יום ב', ה07/01/19, נעשתה פניה ראשונה לחברת אמישרגאז, על מנת להזמין בלוני גז חדשים. הפנייה הייתה למשרד אמישרגאז שבבת ים, ברחוב רוטשילד 35. הנציגה הראשונה עמה שוחחנו, שליוותה את מרבית התהליך, טענה שטרם הזמנת הבלונים יש לבצע בדיקה שגרתית המתבצעת פעם ב-5 שנים. היא תיאמה לנו טכנאי לעוד 3 ימים- ל10/01/19- יום ה', והסבירה כי רק לאחר שיאשר שהכל תקין, ניתן יהיה להזמין גז. הובהר לה שהמשפחה תישאר ללא יכולת לבישול בסיסי בסוף השבוע, אך היא לא הסכימה לעשות כל מאמץ כדי להקדים את הטכנאי, ואף דיברה בזלזול ואדישות מוחלטת. השיחה לוותה במשפטים כמו "אין מה לעשות" ו"ככה זה".
לאחר שהטכנאי הגיע כמתוכנן, ב10/01, החלה סאגה שלמה של תיאומי טכנאי לבדיקות והתקנות על בסיס יום יומי- לעתים אף מספר פעמים ביום. אדגיש, כי כל ביקור כזה של טכנאי מצריך הערכות מראש מבני המשפחה, ואבי, אדם מבוגר בן 73, מצא את עצמו מרותק לבית- ללא יכולת לצאת לאורך כל טווחי השעות שבהם נקבעה הגעת הטכנאי. לעתים, הדבר בא על חשבון היכולת שלו לצאת לרכוש תרופות בעיר אחרת, מזון או דברים בסיסיים לבית. בחלק מהמקרים, על אף שתואם טכנאי ליום ושעות מסוימות- הוא לא הגיע כלל, ואבי רותק לבית ללא כל סיבה.
כך חלף לו שבוע וחצי, בו כמעט בכל יום מגיע טכנאי אחר לביצוע בדיקות/התקנות. באחת הפעמים קרתה טעות במילוי הטפסים ע"י אחד הטכנאים, מה שהצריך ביקורת נוספת וכמובן עיכוב התהליך. למרות הפניות החוזרות לנציגי השירות והבקשה לזרז את התהליך, הנציגים המשיכו להפגין אטימות טוטאלית לגבי דחיפות העניין. אחזור ואציין כי זהו שבוע וחצי בו משפחה שלמה נשארה בלי גז בחורף, ובלי יכולת בסיסית להכין אוכל.
טרטרו אותנו 10 ימים