Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
לוי איתן מעצב שיער - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג' - ה'
יום ו'
9:30 - 19:30
9:30 - 15:30
בתיאום מראש
צפה בשעות הפעילות

חולמת על שיער חלומי, מרשים ומחמיא במיוחד? לוי איתן מעצב שיער מעמיד לרשותך את מיטב הפתרונות בתחום עיצוב השיער בהתאמה מושלמת לצרכים הייחודיים שלך. לוי הינו מומחה לתלתלים, מבצע החלקת שיער ירוקה המבוססת על חומרים טבעיים וללא חומרים כימיים ואף מציע שירותי יופי משלימים לרבות פדיקור, מניקור ובניית ציפורניים בג'ל. כמעצב על שמאחוריו חצי יובל של ניסיון מקצועי בישראל ובחו"ל ואשר יצירותיו התפרסמו במגזינים המובילים בשוק, ללוי היכולת להעניק לך את המענה האופטימלי ולהגשים את כל חלומותייך בעיצוב שיער מושלם אחד. את מוזמנת!

עוד פרטים

תחומי שירות

תסרוקות ערב פן תספורות

מידע נוסף על לוי איתן מעצב שיער

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מספרות ועיצוב שיער

קהל יעד

תספורות נשים

תספורות גברים

מספרות ילדים

כלות

שירותים מיוחדים

החלקת שיער

פתיחת תלתלים

סלסול שיער

התאמת תסרוקות ותספורות

תוספות שיער

הלחמת שיער

עיצוב שיער לדוגמניות

החלקה יפנית

החלקה ברזילאית

החלקת משי

החלקה צרפתית

החלקת קראטין

החלקה אורגנית

החלקה משקמת

עוד פרטים

שירותים נלווים

טיפול הסרת שיער

מניקור ופדיקור

טיפולי קוסמטיקה

איפור כלות

יום כיף לכלה

שיווק ותחזוקת פאות

מוצרי טיפוח לשיער

השכרת תוספות שיער

עוד פרטים

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

ייעוץ טלפוני חינם

עסקים שנותנים ייעוץ טלפוני

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 077-3336233

טלפון נוסף 03-9655595

נייד נוסף 050-5298057

מפה

Navigate
מפת הגעה אל לוי איתן מעצב שיער
נווט

וידאו ותמונות של לוי איתן מעצב שיער

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על לוי איתן מעצב שיער

4.6
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 3.9
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.6
שירות 4.4
איכות 4.8
שביעות רצון מהמחיר 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
במילה אחת ואוווו . חברות שלי המליצו עליו, קבעתי אצלו תור ופשוט קיבלתי שירות מעולה, באתי עם שיער שגרם לי להרגיש טיפת חסרת ביטחון ויצאתי מהמספרה עם ביטחון בשמיים. עשיתי בניית תלתלים וגוונים והוא פשוט אומן מספר אחת!! אני אחזור אליו ואהיה לקוחה קבועה . אני מבטיחה . ממליצה בחום אני פשוט הייתי חייבת לפרגן לו מרוב שהתלהבתי . אומן שיער , תודה איתן !
מקום מצויין יחס חם
מקום מצויין שירות טוב ואדיב יחס חם תוצאות טובות ממליץ בחום
מקצועיות ושירותיות מס 1
איתן לוי ושני העובדים שלו לירון וסמי בעלי ידי הזהב. הגעתי עם שיער שבור לאחר החלקה יפנית (עברתי מספר לא מועט בכלל של החלקות יפניות בחיי) והם פשוט שיקמו לי את השיער מ-0 ל-100 עם החלקה אורגנית מדהימה. השירותיות, היחס, המקצועיות הלא מתפשרת.. ממליצה לכל מי שרוצה להגיע לטופ של הטופ בלי פשרות ולצאת הכי מרוצה בעולם! לא להאמין שזה השיער החדש שלי.. איך נכנסתי ואיך יצאתי.. שמיים וארץ!! ממליצה בחום!!
הספר הכי טוב שיש בראשון!
איתן ספר מדהים ומקצועי ביותר, וחווית השירות במספרה יוצאת מן הכלל! היה לו חשוב מאוד שהתספורת תצא בול כמו שצריך וכמו שביקשתי, והוא משקיע את הנשמה ואת כל תשומת הלב במה שהוא עושה! השיער יצא מ-ד-ה-י-ם וקיבלתי עליו ים מחמאות! ממליצה בחום!!!
איתן לוי זה בית!
איתן לוי הספר שלי מגיל 8. (היום קצת גדלתי ;) תמיד האווירה אצלו נעימה. תמיד מקצוענות נטו. לומד טכניקות חדשות בחו"ל, נשאר מעודכן על המוצרים הכי טובים ואיכותיים. מבחינתי, הקשר עם איתן הוא הרבה מעבר, הוא מקדיש זמן לדעת מי אני. ובזכות זה, הוא תמיד מתאים את התספורת והסטייל הנכון למי שאני באותה נקודה של זמן. ממליצה עליו באהבה. איתן לוי זה בית.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist