accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על יונדאי יהוד

אזורי שירות

יהוד-מונוסון

תחומי העסק

סוכנויות רכב

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

פולנית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3296393

טלפון נוסף 03-5363153

פקס 03-5366714

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יונדאי יהוד
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על יונדאי יהוד

1
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 1.5
זמינות 1.3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
זלזול בלקוחות
הגעתי למוסך עם בעיה של נורית כרית אויר שנדלקה. לקח 50! דקות עד שפתחו לי כרטיס ודיברתי עם נציג, אחר כך עוד 40 דקות עד שטכנאי ניגש לרכב, לאחר בדיקה שארכה 5 דקות המתנתי עוד 45 עד שקיבלתי הצעת מחיר. בסוף כל ההמתנה הזו שהיתה על חשבון שעות עבודה ביקשתי לעזוב את המקום ולא לתקן את התקלה. היחס המזלזל פשוט הרס לי את היום.
שירות ויחסי אנוש גרועים
הגעתי בשביל משהו מאד מינורי. לא היתה תקשורת בין במוקדים השונים: קבלה-מחסן-שירות לקוחות. מסרו מידע סותר, הטעו אותי וננו מידע לא מהימן. וכשביקשתי לבטל את השירות ואת ההזמנה התקטננו איתי על 200 שח. פקידת הקבלה אינה קשובה. ביקשתי לדבר עם המנהל אמרה לי שלא ניתן. באיזה מקום לא ניתן לדבר עם המנהל??? עד היום מחכה שיחזור אליי...
יקר, יקר, ויקר
רצו ממני 1900 שקל על החלפת רפידות בלם וצלחות. שאלתי למה כל כך יקר, אמרו לי החלקים מקוריים מה אתה רוצה. שילמתי רק על הבדיקה ולקחו ממני 270 שקל. יקר ללא פרופרציות אפילו בסטנדרטים של מוסך שוחט מורשה.
יונדאי יהוד - שירות נוראי
באתי לעשות טיפול וטסט לרכב יונדאי i30. בטלפון הבטיחו שהרכב יהיה מוכן תוך 2-3 שעות. כשהגעתי (עם תיאום מראש), כבר דיברו על 6 שעות. הדגשתי שיש ברכב תקלה ספציפית, שיש לטפל בה לפני שנגשים לטסט. חזרתי לאחר 6 שעות (איש לא התקשר להגיד שמשהו לא בסדר), ורק אז הודיעו לי שארעה טעות בטיפול: שכחו לטפל בתקלה שציינתי במפורש, ולכן המכונית נכשלה בטסט. נאלצתי לקחת רכב חלופי. קיבלתי רכב חלופי בדרגה נמוכה יותר משלי, מלוכלך, ועם תקלות קלות (לדוגמה, רדיו לא תקין). סיכמתי כי אחזור ביום המחרת בין השעות 10:00-11:00. הגעתי בשעה 10:20. ציפיתי לקחת את הרכב ולהסתלק. נאמר לי ש"רק צריך לסיים לשטוף את הרכב". נאלצתי לחכות שעה וחצי (!!!) עד שיסיימו לשטוף את הרכב. בסיום הטיפול נזכרו לספר לי שיש תקלה נוספת (שאינה מכשילה טסט), שלא טופלה. תמורת השירות הלקוי קיבלתי הנחה עלובה של כ-200 ש"ח. זוועה!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist