מידע נוסף על יונדאי יהוד
אזורי שירות
יהוד-מונוסון
תחומי העסק
סוכנויות רכב
זמינות
פתוח בשישי
שפות שירות נוספות
אנגלית
פולנית
רוסית
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על יונדאי יהוד
1
דירוג כללי
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 1.5
זמינות 1.3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 2

Chen Maman
24/02/2019
1
זלזול בלקוחות
הגעתי למוסך עם בעיה של נורית כרית אויר שנדלקה. לקח 50! דקות עד שפתחו לי כרטיס ודיברתי עם נציג, אחר כך עוד 40 דקות עד שטכנאי ניגש לרכב, לאחר בדיקה שארכה 5 דקות המתנתי עוד 45 עד שקיבלתי הצעת מחיר. בסוף כל ההמתנה הזו שהיתה על חשבון שעות עבודה ביקשתי לעזוב את המקום ולא לתקן את התקלה. היחס המזלזל פשוט הרס לי את היום.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Naama
23/07/2018
1
שירות ויחסי אנוש גרועים
הגעתי בשביל משהו מאד מינורי. לא היתה תקשורת בין במוקדים השונים: קבלה-מחסן-שירות לקוחות. מסרו מידע סותר, הטעו אותי וננו מידע לא מהימן. וכשביקשתי לבטל את השירות ואת ההזמנה התקטננו איתי על 200 שח. פקידת הקבלה אינה קשובה. ביקשתי לדבר עם המנהל אמרה לי שלא ניתן. באיזה מקום לא ניתן לדבר עם המנהל??? עד היום מחכה שיחזור אליי... זמינות2 נמוכה
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Yotam
07/11/2016
1
יקר, יקר, ויקר
רצו ממני 1900 שקל על החלפת רפידות בלם וצלחות. שאלתי למה כל כך יקר, אמרו לי החלקים מקוריים מה אתה רוצה. שילמתי רק על הבדיקה ולקחו ממני 270 שקל.
יקר ללא פרופרציות אפילו בסטנדרטים של מוסך שוחט מורשה.מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 11/2/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ברק
09/07/2013
1.2
יונדאי יהוד - שירות נוראי
באתי לעשות טיפול וטסט לרכב יונדאי i30. בטלפון הבטיחו שהרכב יהיה מוכן תוך 2-3 שעות. כשהגעתי (עם תיאום מראש), כבר דיברו על 6 שעות. הדגשתי שיש ברכב תקלה ספציפית, שיש לטפל בה לפני שנגשים לטסט. חזרתי לאחר 6 שעות (איש לא התקשר להגיד שמשהו לא בסדר), ורק אז הודיעו לי שארעה טעות בטיפול: שכחו לטפל בתקלה שציינתי במפורש, ולכן המכונית נכשלה בטסט. נאלצתי לקחת רכב חלופי. קיבלתי רכב חלופי בדרגה נמוכה יותר משלי, מלוכלך, ועם תקלות קלות (לדוגמה, רדיו לא תקין). סיכמתי כי אחזור ביום המחרת בין השעות 10:00-11:00. הגעתי בשעה 10:20. ציפיתי לקחת את הרכב ולהסתלק. נאמר לי ש"רק צריך לסיים לשטוף את הרכב". נאלצתי לחכות שעה וחצי (!!!) עד שיסיימו לשטוף את הרכב. בסיום הטיפול נזכרו לספר לי שיש תקלה נוספת (שאינה מכשילה טסט), שלא טופלה. תמורת השירות הלקוי קיבלתי הנחה עלובה של כ-200 ש"ח. זוועה!מחיר 2 גבוה
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 7/9/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות