Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
א.א. מיגון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - 20% הנחה לשכפול מפתח - לוקסוס/MT5

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

דלתות העומדות בגבול שבין עוצמה לדמיון

חברת א.א. מיגון מציעה את כל הפתרונות עבור המעוניינים להתקין דלתות. החברה עוסקת בשיווק והתקנת דלתות מכל סוג, הן דלתות כניסה והן דלתות פנים. כל הדלתות שלנו עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ומאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי. לצד אלה, מספקת החברה שירותי מנעולנות שונים, מציעה מוצרי פרזול, מספקת פתרונות מיגון ועוד. החברה, אשר הוקמה ב-1985 על ידי אריה מזרחי ואבי פרג', מחזיקה כיום בכוח אדם מיומן ומקצועי, לו כל ההכשרות הנדרשות בתחום. אנחנו עומדים לשרותכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בכל חלקי הארץ.

עוד פרטים

תחומי שירות

מנעולים ומפתחות יצרני מנעולים פרזול שירותי מנעולנות רכב פריצת מנעולים מנעולנות תיקון מנעולים החלפת מנעולים שינוי קומבינציה למנעולים התקנת מנעולים תיקון צילינדר החלפת צילינדר תיקון דלתות שכפול מפתחות התאמת מפתחות למערכות מאסטר שכפול מפתחות עם כרטיס התקנת מערכות מאסטר מנעולים ביומטריים שירותי כספות מוצרי נעילה צילינדרים מנעולים שכפול שלטים לשערים מכירת דלתות דלתות כניסה דלתות פנים דלתות ביטחון דלתות חסינות אש וירי דלתות אש מיגון לדלתות דלתות מעוצבות דלתות כניסה דקורטיביות דלתות נפחות דלתות בהתאמה אישית דלתות מיוחדות דלתות נעילה רב-כיוונית דלתות אקוסטיות דלתות רפפה דלת וחצי דלת כפולה דלתות למשרד דלתות מוסדיות דלתות הייטק התקנת דלתות משקופים שיפוץ ושדרוג דלתות אחזקה שוטפת לדלתות פריצת כספות
עוד פרטים

מידע נוסף על א.א. מיגון

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

דלתות

כספות וקופות פלדה

מנעולנים

תחומי עיסוק נוספים

כספות וקופות פלדה

מנעולנים

ייצור מנעולים ומנעולי ביטחון

מוצרי פרזול

מנעולנים לרכב

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

מכירת שלטים לרכבים

שכפול מפתחות בבית הלקוח

התקנת אזעקות ופתרונות מיגון לבית

אישור מטעם משטרת ישראל

חברות בארגון המנעולנים

פריצת מנעולים

דלתות במחיר FIX

עמידה בתקנים

ידיות לדלתות

עבודה עם אדריכלים

אפשרות רכישה באמצעות האינטרנט

מוצרי מיגון

עוד פרטים

סוג הדלת

דלתות עץ מלא

דלתות פורניר

דלתות פלדה

דלתות למינטו

דלתות מלמין

דלתות ברזל

עוד פרטים

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

שפות שירות נוספות

אנגלית

ספרדית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3250810

טלפון נוסף 03-6734595

פקס 03-6733579

מפה

Navigate
מפת הגעה אל א.א. מיגון
נווט

יצירת קשר עם א.א. מיגון

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של א.א. מיגון

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 28 חוות דעת על א.א. מיגון

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4.5
זמינות וזמן המתנה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מענה מהיר, שרות מצוין ואדיב. התקנה כמעט מיידית תודה לאריה
תגובות (1)

א.א. מיגון - תמונה
תגובה של בית העסק

28/07/2022

א.א. מיגון הינו עסק קיים בענף השירות לדלתות ומנעולנות כ 36 שנים בניהול שלי ושל אבי שותפי , מהיום הראשון שפתחנו את העסק חרטנו על דגלנו לעמוד בזמנים ובמתן שרות על הצד הטוב ביותר גם שמדובר בהתקנות פלדלת במיקרים של חירום .
קיבלתי שירות טוב ענו מהר זמינות גבוהה איכות מעולה המחיר יקר טיפה אך השאר מהמם
קיבלתי שרות מעולה מחירים טובים זמינות ואיכות גבוהה ממליץ!
שירות מעולה! מרוצה מאוד וממליצה
רכשתי ממנו צילנדר לפלדלת, החלטתי להתקין לבד לפי סרטונים ביוטיוב , הוא אמר לי שאם אתקל בבעיה אני יכול להתקשר אליו, (האמת לא בניתי על זה..). התחלתי להתקין (בערב) וכמובן הסתבר שיש פערים בין הסרטונים לחיים האמיתיים. הרמתי אליו טלפון בשעה 20:00 בערב כשהוא אמור להיות סגור, הוא ענה והסביר לי באריכות ובסבלנות איך להתקין (השקיע בי חצי שעה) עד שהצילנדר הותקן פיקס, ללא ההדרכה שלו אין סיכוי שהייתי מצליח. נכון הוא לא הכי זול בעיר (אבל גם לא יקר מחיר סביר) אך השירות שהוא נתן מחוץ לשעות הפעילות ראוי לשבח במיוחד על רקע העובדה שרכשתי ממנו צילנדר לא מהיקרים. בקיצור הרוויח ביושר את החמש כוכבים ורכש לקוח (מאוד) מרוצה, כן ירבו.
תגובות (1)

א.א. מיגון - תמונה
תגובה של בית העסק

08/06/2022

תודה רבה על ההמלצה החמה שלך , עסקנו קיים 36 שנים ומנוהל מאז ועד היום ע" אריה ואבי, ביום הראשון שפתחנו את עסקנו חרטנו על דגלנו ששרות אמין ומקצועי שווה הכל, נשמח לשרתך באופן המקצועי ביותר בכל עת גם בעתיד.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist