הזמנתי דרך ערוץ הקניות כיסא ג'יפ מדגם D001 בצבע שחור ואדום
אחרי הרכבה של הכיסא אני מגלה שקיבלתי כיסא אחר לגמרי
כיסא ג'יפ מדגם 521 שהוא קטן יותר ואין לו כריות ריפוד בחלק העליון של הגב וחלק של המושב בנוסף אין ריפוד בידיות ומה שהכי הזוי שלא שמתי לב בהתחלה הוא בכלל בצבע אפור.. התקשרתי לחברה שמספקת את המוצר ונמסר לי שזה אותו כסא ושזה גם אותו מחיר, אמרתי להם מזה מעניין אותי שזה אותו מחיר? זה לא מה שהזמתי!! ביקשתי ממנו שיחליף לי אותו לדגם שהזמנתי והוא אומר שהוא לא יכול כי אין לו במלאי. ממש חוצפה במקום להתקשר וליידע אותי שאין להם במלאי ולבטל את הזמנה הם שלחו לי כיסא אחר מבלי ליידע אותי. אם יצא לכם להזמין משם תוודאו שיש אותו במלאי!!
רכשתי מהם כיסא, לאחר הנחה נדיבה שקיבלתי. לאחר שהרכבתי אותו בבית, ושעתיים של ישיבה, גיליתי שהוא אינו נוח כפי שחוויתי בחנות. למעשה לא יכולתי לשבת עליו כלל. ברגע זה פחדתי שהחנות לא תאפשר לי להחליף עבור מוצר אחר מאחר שע"פ תקנון הגנת הצרכן רהיט שהורכב בבית הלקוח אינו ניתן להחזרה, ובתור חייל אין לי בדיוק את המשאבים לזרוק סתם כך. התקשרתי אליהם, וביקשתי להחליף, והם אפשרו לי בצורה הכי נחמדה שיש למרות שהמוצר הורכב, וכל האריזות הורכבו.
הגעתי לחנות והחלפתי את המוצר בכיסא שבאמת נוח לי.
באמת כל הכבוד לעובדים שם. אשוב לקנות בהמשך ואפנה את חבריי לחנות.
נ.ב:
המחירים באמת ללא תחרות.
ולא, לא שילמו לי בכדי שאכתוב את החוות דעת הזו :)
קנינו כסא "איכותי" שמחירו 800 ש"ח, אחרי שבועיים הריפוד שלו נקרע. הגענו עם תעודת האחריות (אחרי שקראנו אותה בקפידה ווידאנו את זכאותנו) בעל עהסק אמר בתגובה שזה בעיה שלנו שהכסא נגע בשולחן ונקרע! בקיצור לא לקנות שם, זה ממש לזרוק כסף לפח
בתגובה -"אל תקנו שם" לקוח שפוגע בזולת ובמוצר שקנה .כי מדהים בדיוק בגובה 75-73ס"מ גובה שולחן מהרצפה היו 4-5 חתכים במספר בכיסא מסתובב ומקבילים לרצפה. רואים בברור חתך שנגרם על ידי מכשיר או חפץ חד. הלקוח לא הסכים לתיקן ולא הסכים לשלוח לנו תמונה של סביבת העבודה של הכסא.
לפני כשבועיים ביצעתי רכישה של כסא מנהלים מחברת מוצר 2000 דרך אתר האינטרנט אולסייל. אינני יכולה להעיד על איכות המוצר כי היום ביטלתי את העסקה (תודות לחוק ביטול עסקה תוך 14 יום תודה לאל) אבל אולי כדאי שתלמדו מעט על שיטת העבודה של החברה לפני שתבצעו בה רכישה. את המשלוח הם שולחים ללא תיאום ואז מתקשרים לשאול איפה אנחנו. כמובן שב12 בצהריים אני בעבודה ולבקשתי לשלוח למקום עבודתי אני נענית בשלילה. גם בקשתי לתאם למועד חלופי אחרי שעות העבודה או שישי לא נענית ואני מתבקשת לקבל אישור חריג ממישהי בשם דלית לשינוי כתובת. לאחר 3 ימים של נסיונות חוזרים ונשנים לתפוס אותה, עונה לי מישהי אמנם נחמדה ושירותית אך ללא פתרון מעשי. בתחילת השיחה אני לא מאושרת שלנות כתובת משלוח ולבקשתי לבטל את העסקה לפתע מרשים לי לשנות את הכתובת אך מציינת שאם בכ"ז אבטל, אחוייב במחיר משלוח כפול כלומר כ-90 ש"ח על החזרת מוצר. אני מזכירה לכם כי לא קיבלתי את המוצר ומעולם לא תיאמו איתי מועד שכזה... בקיצור, חוצפה וחוסר הגיון מוחלט בתהליך הרכישה. הייתי ממליצה לכם לבדוק את התנאים לפני ההזמנה באתר. ולספק לעשות בדק בית בתהליך המשלוחים האוטומטיים ללקוחות.
30/04/2015