Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 21:00
10:00 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

למטייל מובילה את תחום ציוד ומידע הטיולים בישראל, עם 24 חנויות הפרוסות ברחבי הארץ, ופורטל התיירות הגדול בישראל.הקבוצה מפעילה גם את אתר טיולי למידע על טיולים בישראל, חברה לביטוח מטיילים וחנות וירטואלית ענקית.

מידע נוסף על למטייל

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

ציוד מחנאות

סוג המוצר

ציוד לשינה בשטח

צידנית

ציוד וביגוד לחימום

תיקים ותרמילים לטיולים

מנשאים למים

ציוד לחיילים

אוהלים לטיולים

שקי שינה

מזרנים לקמפינג

תרמילים עם כתפיות אנטומיות

תרמילים דוחי מים

תרמיל שק עם מערכת שתייה

תרמיל עם מערכת גב מתכווננת

פאוצ'ים ותיקי צד

חרמוניות

בגדי פליז

ביגוד תרמי

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - מחנאות

מרכז למטייל

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 077-3334501

פקס 03-5289328

מפה

Navigate
מפת הגעה אל למטייל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על למטייל

4
ציון כללי 4
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מלא ציוד
חנות ממש גדולה אפשר למצוא בה כל מה שצריך לכל סוג טיול
שירות מצוין
חנות כזו היא מסוג החנויות שאתה לא ממש יכול להסתדר בהן בעצמך .הגענו לחנות במטרה לקנות פריט מסוים אבל עם הרבה שאלות . הצוות היה אדיב וסבלני, למרות שהחנות היתה מלאה, וענה על כל שאלה ובסופו של דבר יצאנו מאד מרוצים .
בדיקת נעליים
מדובר בחנות שמתמחה בציוד לטיולים. יש כבר 3 חנויות למטייל בדיזנגוף סנטר, שכל אחת מתמחה במשהו אחר. אני רציתי לקנות נעל שנקראת המגף האוסטרלי. זו נעל חזקה מאוד לטיולים, עבודה וגם ליום יום. באתי וביקשתי למדוד והמוכרת הייתה מאוד אדיבה. הנעליים היו נוחות מאוד, אבל מאוד יקרות ולכן לא קניתי.
המחיר הכי טוב שמצאתי....
קניתי שם גרב לכסף אחרי חיפוש באינטרנט - זה המחיר הכי טוב שמצאתי, והמוצר שירת אותי טוב במהלך הטיול
לתרמילאים מתחילים: לבוא בשביל ההרצאות
עליי לפתוח ולומר שאני כמעט מעולם לא רכשתי ציוד בחנויות למטייל, בגלל המחיר הגבוה יחסית לחנות מקומית שאני רוכשת בה כבר שנים ארוכות. אני מעדיפה חנויות עצמאיות. עם זאת, אני רוצה להמליץ בחום על ההרצאות שמתקיימות בסניף למטייל תל אביב בחינם מדי יום - זו דרך מעולה לקבל מידע מרוכז ומקיף על ארצות עבור תרמילאים מתחילים, וכך לקבל מושג בסיסי מאיפה להתחיל את התכנון. צריך אומנם לקחת את המידע בעירבון מוגבל, כי לעתים עבר זמן רב מאז שהמרצה היה בטיול, ולא מדובר במרצים מקצועיים או בעלי ידע רחב בהכרח, אבל כנקודת פתיחה לתרמילאים חסרי מושג כליל - כדאי.
  • 2
  • 1

24 סניפים של למטייל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist