Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
אוטו סטרט-סטרטרים אלטרנטורים ומצברי ליתיום lifePO4 בחולון

הבנאי 34, חולון

(34)
072-3219842 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על פרידמן בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

רכב חשמלי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6836911

פקס 053-7970383

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרידמן בע"מ
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על פרידמן בע"מ

3.5
ציון כללי 5
שירות 2.5
זמינות 4
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעל למצופה, ירבו כמותו !
רכשתי לפני כשנה מנעול מדגם קריפטונייט והתופסן למנעול נשבר לי. התקשרתי לבדוק כיצד ניתן להשיג תופסן ובעל העסק אמר שהוא ינסה לבדוק לי. לאחר יומיים בתקשרו להגיד לי שיש תופסן והרכיבו לי אותו בצורה מקצועית ואדיבה וללא תשלום. שירות ברמה מאוד גבוהה שגרם לי להרגיש שיש אבא ואמא. ממליץ בחום !
שירות גרוע
קניתי מהחנות אופניי אבוק שהתבררו כבעלי דפקט לאחר חודש. מהחנות ביקשו שאגיע לתיקון ואשאיר את האופניים ואחזור לקחת אותם שיהיה מוכן. אני לא מבין מדוע עליי לבוא פעמיים ולעשות נסיעה הלוך חזור פעמיים בימים שונים ומדוע לא ניתן לתקן במקום למרות שאמרתי שאני מוכן לקבוע מועד מראש ולהמתין. מאוד לא נוח מאוד מסורבל מצטער שקניתי שם
תגובות (1)

 תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

20/08/2015

שלום רב. שמי רונן פרידמן מנכ"ל פרידמן בע"מ חברתנו קיימת מאז 1959 בזכות לקוחותינו הנאמנים. נאמנות לקוחתנו היא נגזרת של מוצרים איכותיים ושרות רציני וטוב. באופני הלקוח אין כל דפקט. לא הודיעו לנו מחברת אבוק ומניסיוני הרב בדגם זה (ואחרים) של חברת אבוק, אם היה דפקט היו מידעים אותנו. באופניים שנמכרו מדגם זה בחברתנו לא ידוע לנו על שום בעיה. תלונתו של הלקוח היא פנצ'רים חוזרים ונשנים. לא שלחנו את הלקוח להתמודד עם מתקן פנצ'רים ליד הבית, אמרנו ללקוח להביא את האופניים והבטחנו לאתר את המניע, ולפתור. את הבעיה. אגב יכול להיות שהמניע אזור הרכיבה המועד לפנצ'רים, לזה כלל לא התייחסנו, ובכלל פנצ'ר בגלגל אינו מעיד על איכות כל אופניים. הצעתנו ללקוח להביא לנו את האופניים כדי שנבצע בדיקה בצמיג ובפנימית וננסה לאתר את הגורם. כדי לבצע בדיקה זאת, הלקוח אינו יכול לחכות שעות לבדיקה של הצמיג והפנימית החדשה בלחץ גבוה, איתור החור בפנימית וחיפוש הגורם. ברשותנו סדנא מהמקצועיות בארץ שנותנת שרות לכל לקוחותנו הפרטיים והמוסדיים שבניהם רשות שדות התעופה, משרד הביטחון, אסם, עמותות וגופים רבים העוסקים בשיקום ובעלי מוגבלויות כמו אתגרים, צעד קדימה, בית השנטי ועוד. לומר שרות גרוע זה קל ביותר, אך בפועל שום עסק לא יחזיק מעמד אם אכן כך הדבר. הראייה לכך שהשרות שלנו איכותי ומקצועי היא שנות קיומנו. נשמח לטפל בבעיה עד למציאת הפתרון לשביעות רצון הלקוח אם יגיעו האופניים אלינו ויושארו לטיפול תמיד לשרותך רונן פרידמן פרידמן בע"מ מאז 1959
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist