חברת קנדי מייצרת מוצרי חשמל מתקדמים לבית מזה למעלה מ- 40 שנה. החברה צברה מוניטין רב, ואנשים רבים נהנים ממוצריה מדי יום. כל המוצרים עשויים מחומרים איכותיים, הם בריאותיים ובטיחותיים. לחברה ישנו אתר אינטרנט מתקדם, שדרכו אפשר להזמין את שלל המוצרים, שיגיעו במשלוח לבית הלקוח. כמו כן, לקנדי מספר נקודות מכירה, שמהם ניתן לאסוף את המוצרים באופן עצמאי. קנדי גאה לספק את כל הצרכים של לקוחותיה בעזרת מוצרי האיכות שלה.
אנו משתמשים בבר מים של חברת KENEDDY.
לאחרונה נכנסתי לאתר על מנת לרכוש מסננים. הכניסה לאתר נעשתה בשבת - ומסתבר שהאתר אינו פעיל בשבת.
כאדם המכבד את הדת, מאוד לא אהבתי את התחושה של הכפייה הדתית כלפי. אין זה מקומו של בית עסק להחליט האם ארכוש ממערכת אוטומטית לחלוטין בשבת - או לא.
בכל מקרה, הבלגתי וחזרתי לאתר במהלך השבוע - אז גיליתי שהאתר לא מאפשר קנייה של מסננים כיוון והמלאי של החברה נגמר. גם זה לא תקין, כיוון והחברה היא מפיץ יחיד של המסננים המדוברים, ומצופה ממנה לתכנן מלאים כך שלקוחות לא ישארו ללא יכולת לרכוש מסננים.
גם על זה הבלגתי, וחזרתי לאתר ברגע שהמלאי התחדש. אלא שאז שמתי לב למחיר.
המחיר ל - 3 מסננים הוא 110 ש"ח, והלקוח מחוייב להזמין 2 שלישיות לפחות (220 ש"ח לאספקה של חצי שנה). נכנסתי לאמאזון דרך האתר הרשמי של החברה המייצרת את המסננים, שם הם נמכרים ב208 ש"ח לאספקה של שנה שלמה, כולל משלוח!
מדובר במחיר יותר מכפול בארץ ואני ממש לא רואה סיבה לכך - במיוחד בהתחשב בכמויות הסיטונאיות שחברת KENNEDY מזמינה.
כשמדברים על "יוקר מחיה" על צורותיו השונות, מדברים בדיוק על הדברים האלה.
חברה עם מוניטין טוב יחסית שאני מקווה מאוד שתתאפס על עצמה.
הגענו לקנות מיחם לשבת
המוכרת הראיתה לנו רק מיחם אחד פתוח
כשביקשנו לקבל אחד סגור המוכרת אמרה שהם לא בהישג יד (גבוהים על המדף)
בינתיים שקראה לעובד כדי שיוריד אחד חדש לפתע 'מצאה' מיחם חדש בצד.
הבחנו שהמיחם שהיה מתצוגה פתאום 'נעלם' (וכששאלנו פתאום המוכרת לא מצאה אותו), ולהבנתנו המוכרת ניסתה למכור לנו שוב את המיחם מהתצוגה
הזמנתי סנני מים לבר מים של קנדי.
ההזמנה נעשתה דרך האתר של קנדי, הייתה פשוטה ומהירה.
הסננים הגיעו תוך מספר ימים.
המחיר סביר בהחלט. ניתן להזמין מחו"ל במחיר זול יותר, אך לא משמעותית והמשלוח יקח הרבה יותר זמן.
סה"כ קנייה נוחה וטובה.
רכשתי את קומקום הבריאות של קנדי. אחרי חודשיים הקומקום כולו החליד. שלחתי לחברה כי פעם אחרונה שבדקתי חלודה לא הייתה דבר כ"כ בריא. החזירו לי את הקומקוםאחרי 3 שבועות "תקין" - כולו מלא חלודה וגם מלוכלך. אין לי מושג איפה הוא היה זרוק אבל אין מצב שאני משתמשת בו שוב. ניסיתי לדבר עם החברה- העבירו אותי מאחד לשני וגם צעקו עלי. אני יותר לא אקנה קנדי.
ניגשתי לשרות, בתקופת האחריות, כדי לתקן/להחליף את החלק התחתון של הקומקום שלא היה תקין בגלל מגע רופף. החלק נלקח לבדיקה ולקח 10 ימים ו- 5 טלפונים שלי (כל אותה עת לא היה לנו קומקום!) עד שהשירות ניאות להחליפו לצורך תיקון הקומקום.
מידע אישי, בדיקה מסוג זה לוקחת לא יותר מ- 5 דקות.