Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קנדי חשמל ונכסים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

חברת קנדי מייצרת מוצרי חשמל מתקדמים לבית מזה למעלה מ- 40 שנה. החברה צברה מוניטין רב, ואנשים רבים נהנים ממוצריה מדי יום. כל המוצרים עשויים מחומרים איכותיים, הם בריאותיים ובטיחותיים. לחברה ישנו אתר אינטרנט מתקדם, שדרכו אפשר להזמין את שלל המוצרים, שיגיעו במשלוח לבית הלקוח. כמו כן, לקנדי מספר נקודות מכירה, שמהם ניתן לאסוף את המוצרים באופן עצמאי. קנדי גאה לספק את כל הצרכים של לקוחותיה בעזרת מוצרי האיכות שלה.

עוד פרטים

מידע נוסף על קנדי חשמל ונכסים בע"מ

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מוצרי חשמל

תחומי עיסוק נוספים

תנורי חימום ביתיים

שיווק מכונות גילוח ותספורת

שיווק שואבי אבק ביתיים

מכונות קפה

סוג המוצר

מכשירי חשמל למטבח

ניקיון, כביסה וגיהוץ

חימום וקירור הבית

מוצרי טיפוח והיגיינה

סדינים וכריות חשמליים

מכשירי מיקרוגל

טוסטרים ומצנמים

פלטות חשמליות

סירי בישול וטיגון חשמליים

מיחמים וקומקומים

מעבדי מזון

בלנדרים

שייקרים

מיקסרים

מסחטות

מטחנות בשר

אופה לחם

מגהצים

מחממי מים מהירים

מאווררים

מייבשי שיער

מכשירים לעיצוב שיער

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

משלוח עד בית הלקוח

מכירה לפרטיים

מכירה בסיטונאות

שירות תיקונים למוצרי חשמל

חלפים למוצרי חשמל

אפשרות קנייה באמצעות האינטרנט

הובלות לכל חלקי הארץ

עוד פרטים

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

גרוזינית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9612777

פקס 03-9627733

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קנדי חשמל ונכסים בע"מ
נווט

יצירת קשר עם קנדי חשמל ונכסים בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על קנדי חשמל ונכסים בע"מ

2
ציון כללי 2
מחיר 2.5
זמינות 2
שביעות רצון 2
שירות 2
איכות 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסננים לבר מים
אנו משתמשים בבר מים של חברת KENEDDY. לאחרונה נכנסתי לאתר על מנת לרכוש מסננים. הכניסה לאתר נעשתה בשבת - ומסתבר שהאתר אינו פעיל בשבת. כאדם המכבד את הדת, מאוד לא אהבתי את התחושה של הכפייה הדתית כלפי. אין זה מקומו של בית עסק להחליט האם ארכוש ממערכת אוטומטית לחלוטין בשבת - או לא. בכל מקרה, הבלגתי וחזרתי לאתר במהלך השבוע - אז גיליתי שהאתר לא מאפשר קנייה של מסננים כיוון והמלאי של החברה נגמר. גם זה לא תקין, כיוון והחברה היא מפיץ יחיד של המסננים המדוברים, ומצופה ממנה לתכנן מלאים כך שלקוחות לא ישארו ללא יכולת לרכוש מסננים. גם על זה הבלגתי, וחזרתי לאתר ברגע שהמלאי התחדש. אלא שאז שמתי לב למחיר. המחיר ל - 3 מסננים הוא 110 ש"ח, והלקוח מחוייב להזמין 2 שלישיות לפחות (220 ש"ח לאספקה של חצי שנה). נכנסתי לאמאזון דרך האתר הרשמי של החברה המייצרת את המסננים, שם הם נמכרים ב208 ש"ח לאספקה של שנה שלמה, כולל משלוח! מדובר במחיר יותר מכפול בארץ ואני ממש לא רואה סיבה לכך - במיוחד בהתחשב בכמויות הסיטונאיות שחברת KENNEDY מזמינה. כשמדברים על "יוקר מחיה" על צורותיו השונות, מדברים בדיוק על הדברים האלה. חברה עם מוניטין טוב יחסית שאני מקווה מאוד שתתאפס על עצמה.
לדעתנו ניסו למכור לנו מוצר מתצוגה במחיר מלא
הגענו לקנות מיחם לשבת המוכרת הראיתה לנו רק מיחם אחד פתוח כשביקשנו לקבל אחד סגור המוכרת אמרה שהם לא בהישג יד (גבוהים על המדף) בינתיים שקראה לעובד כדי שיוריד אחד חדש לפתע 'מצאה' מיחם חדש בצד. הבחנו שהמיחם שהיה מתצוגה פתאום 'נעלם' (וכששאלנו פתאום המוכרת לא מצאה אותו), ולהבנתנו המוכרת ניסתה למכור לנו שוב את המיחם מהתצוגה
הזמנה פשוטה ומשלוח מהיר
הזמנתי סנני מים לבר מים של קנדי. ההזמנה נעשתה דרך האתר של קנדי, הייתה פשוטה ומהירה. הסננים הגיעו תוך מספר ימים. המחיר סביר בהחלט. ניתן להזמין מחו"ל במחיר זול יותר, אך לא משמעותית והמשלוח יקח הרבה יותר זמן. סה"כ קנייה נוחה וטובה.
קומקום "בריאות"
רכשתי את קומקום הבריאות של קנדי. אחרי חודשיים הקומקום כולו החליד. שלחתי לחברה כי פעם אחרונה שבדקתי חלודה לא הייתה דבר כ"כ בריא. החזירו לי את הקומקוםאחרי 3 שבועות "תקין" - כולו מלא חלודה וגם מלוכלך. אין לי מושג איפה הוא היה זרוק אבל אין מצב שאני משתמשת בו שוב. ניסיתי לדבר עם החברה- העבירו אותי מאחד לשני וגם צעקו עלי. אני יותר לא אקנה קנדי.
קומקום
ניגשתי לשרות, בתקופת האחריות, כדי לתקן/להחליף את החלק התחתון של הקומקום שלא היה תקין בגלל מגע רופף. החלק נלקח לבדיקה ולקח 10 ימים ו- 5 טלפונים שלי (כל אותה עת לא היה לנו קומקום!) עד שהשירות ניאות להחליפו לצורך תיקון הקומקום. מידע אישי, בדיקה מסוג זה לוקחת לא יותר מ- 5 דקות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist