עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה

מספר מקשר
072-3295889 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
חיים עוזר 7, פתח תקווה
(6)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
מידע נוסף על וגאס טורס בע"מ
אזורי שירות
פתח תקווה
תחומי העסק
משרדי נסיעות
מפה
מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על וגאס טורס בע"מ
1.5
דירוג כללי

ערן
27/05/2021
1
לא בכיוון בכלל!
וואו!! הם כל כך לא בכיוון.
הזמנתי נופש משפחתי דרכם.
א. כל המלון היה משופץ למעט מתחם קטן אחד, אבל דאגו שאקבל את החדרים הכי פח שהיו במלון. מצופה מחברת נסיעות לדאוג ללקחותיה (או לפחות לשקף ללקוח שזה מה שיקבל).
ב. אני דתי. על אף שביקשתי לצאת במוצאי שבת, נאלצתי לזכות את החדרים בשעה 14 בצהריים, הרבה לפני שנגמרה השבת או לשלם ישירות למלון תוספת של 300 שקל.
ג. לא שולחים חשבונית/קבלה. הייתי צריך להתקשר והנציגה אמרה לי שזה עסק שלא שולח חשבונית אלא אם הלקוח מבקש. כשביקשתי - אמרו שאני צריך לאתר פקס כי לא ניתן לשלוח במייל (אבל את ההזמנה כן...).
ד. בסיום הנופש, לא ביקשו משוב איך היה והאם היו בעיות.
מבטיח לא לחזור אליכם שוב!
Tzila
19/03/2014
1.5
סירבו לבטל קנס ביטול למרות הודעה שבועיים מראש על שבץ
במהלך חודש דצמבר 2013 הזמנתי מקומות לחופשה באילת, למלון מג'ק פאלאס (מתאריך 19.1.14 עד ל 22.1.14) דרך ארגון גמלאי רמת גן עבור בעלי ועבורי, מחיר המלון היה 2080 ₪ לזוג.
לצערי ב 1.1.14 אמי קיבלה שבץ מוחי ואושפזה במצב קשה בבית חולים איכילוב,
מצבה החמיר במהירות ולצערי היא נפטרה כעבור חודש.
ב 5.1.14 התקשרתי לארגון גמלאי ר"ג ושוחחתי עם מר רוני פורמן, ביקשתי לבטל את ההזמנה שלי ושל בעלי לאילת. (החופשה באילת אמורה היתה להתקיים ב 19.1.14) , כך שהודעתי שבועיים מראש.
עוד באותו היום התקשרתי לחברת וגאס טורס אליה הופניתי , שוחחתי עם פקידה בשם מירי והיא הודיעה לי שהקנס על ביטול החופשה הוא 700 ₪ שם כ 35% מסכום החופשה.
אבל ההחלטה היא בידי הנהלת המשרד ולא בידיה.
לאחר מספר שיחות טלפון מסרה לי מירי שההנהלה לא מוכנה לוותר בשום אופן על הקנס וגם לא להקטינו. במהלך השבוע שוחחתי עם אילנה מנהלת המשרד והיא ניסתה להצדיק את הקנס. כל השיחות עם נציגות החברה היו מאוד לא נעימות ולא ניסו כלל להתחשב בנסיבות אליהן הגענו.
הקנס שולם במלואו ע"י כרטיס האשראי
אחרי ברור מול משרדי נסיעות נוספים ועובדים בתחום נראה לי שזו בושה וחרפה שמשרד הנסיעות גובה קנס כה גבוה על ביטול חופשה עקב ארוע בריאותי קריטי ואישפוז של קרוב ממדרגה ראשונה, שעליו הודעתי שבועיים מראש!!!.
אנחנו אמנם גמלאים אבל לחלקנו יש הורים מבוגרים מאד ולעיתים הם מאושפזים ומתים ולא מתחשבים בתוכניות שלנו.....
תלמידה
19/01/2014
1.5
שירות לקוי
יצרתי הבוקר קשר עם חברה לצורך הזמנת חופשה באילת. טיפלה בי פקידה בשם מירי. לאחר שעה ביקשתי לבטל את בבקשת חיפוש חופשה, בעקבות קבלת הצעה טובה ממקום אחר. לציין כי עד רגע ביטול לא בוצע הזמנה ולא היה אישור בית מלון! תגובתה של פקידה: מה את חושבת לעצמך, שאני אעבוד עבורך חינם? אני לא מבינה את האנשים שאלו, אפשר להשתגע מהם!. דרשה ממני פרטי כרטיס אשראי לחיוב דמי שירות המגיעים לה כדבריה.... לא רציתי לרדת לרמה שלה ולכן נתתי פרטים לחיוב מאה שח כדרישתה הלא מוצדקת. גם לאחר שאלה האם היא מודעת לכך שלעולם לא אפנה שוב לשירותי חברה זו, לא פסקו שטף העלבות שקיבלתי מפקידה זו. אם גם אתם רוצים להנות משירות כזה.... תפנו רק לפקידה מירי בחברת וגאס טורס.!- 1