Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אשפגון - טוחני אשפה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מעוניינים לרכוש טוחן אשפה? לאשפגון - טוחני אשפה יש מגוון רחב של פתרונות עבורכם. החברה מציעה דגמים רבים של טוחנים, הנבדלים ביניהם במשתנים דוגמת ההספק, קצב העבודה או המידות, כאשר אנחנו מסייעים ללקוחותינו בביצוע הבחירה האידיאלית ביותר עבורם. החברה מבצעת התקנות של הטוחנים בבית הלקוחות, בכל סוגי המטבחים והכיורים. כל טוחן אשפה מגיע עם אחריות מלאה, כשהתשלום עליו נעשה רק בתום הליך ההתקנה.
אשפגון - טוחני אשפה מחזיקה בניסיון של למעלה משני עשורים בתחום, והיא מציעה אך ורק מוצרים איכותיים. החברה עומדת לרשות לקוחותיה לכל אורך הדרך, כולל בשעות בלתי שגרתיות. נשמח לצרף אתכם למעגל הלקוחות שלנו, הכולל בתוכו אלפי לקוחות מרוצים.

עוד פרטים

מידע נוסף על אשפגון - טוחני אשפה

אזורי שירות

בת חפר

תחומי העסק

טוחני אשפה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-8784220

פקס 09-8784220

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אשפגון - טוחני אשפה
נווט

יצירת קשר עם אשפגון - טוחני אשפה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על אשפגון - טוחני אשפה

5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המוצר והשירות מעולים.
רכשתי טוחן אשפה בשנת 2000 כלומר לפני 22 שנה. אז נתנו אחריות ל 10 שנים. רק עכשיו הטוחן הקודם גמר את חייו. הזמנתי אצל בועז מ"אשפגון" טוחן אשפה חדש במחיר מאד סביר. בועז הגיע כפי שקבענו, והתקין את הטוחן ואת המפסק הפניאומטי. המוצר עובד אצלי כבר קרוב לחודש, הוא שקט ונותן עבודה.
בעל מקצוע
הבטיח והגיע בזמן. התקין כהלכה המוצר טוב מאד. מומלץ.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist