לאחר פגישת מכירה משכנעת של סמנכ"ל השיווק של רבגון במשרדינו, שנראה אז אדם אמין וחביב במיוחד, בחרנו ברבגון להדפיס 5,000 יחידות קטלוג יוקרתי עבור לקוח חשוב שלנו. לצערנו הרב, כל 5,000 היחידות הגיעו פגומות - דפים מוכתמים ומקומטים, הדפסה דהוייה וחלשה במיוחד, למינציה מתקלפת וחיתוך לקוי. בית הדפוס האשים אותנו בכך שלא הגענו אישית לפקח על ההדפסה, הלמינציה, החיתוך והכריכה בסיכות, ואף פנה ישירות ללקוח שלנו במטרה להאשים אותנו—הסטודיו לעיצוב—ברמה הנמוכה של ההפקה בפועל (!). לאחר פגישת בירור בהולה במשרדי רבגון, הוסכם כי החוברות פגומות, וסוכם כי יחזרו אלינו על מנת לראות כיצד לפתור את העוול שנעשה. לא חזרו, סיננו טלפונים, הודעות טקסט ומיילים באופן שיטתי, תחושה של "טעינו אבל אין לנו אפשרות להתמודד עם זה". לבסוף הצלחתי להגיע עד הבעלים של החברה, שבאיחור של שלושה שבועות הציע פיצוי עלוב תוך שגם הוא נאחז בתירוץ שזוהי אשמתי שלא באתי לפקח לו על העובדים. בושה.
לאורך כל הדרך אנו הבחנו שארז איננו מתואם ואיננו מעודכן עם הלקוח הסופי.
אנו מעולם לא התנערנו מאחריותנו . אנו הכרנו בכך שהחוברת הייתה אכן ברמה נמוכה מהסטנדרט הגבוה המקובל אצלנו , אך לדעתנו וגם לדעת הלקוח הסופי, לא הייתה ברמה של פסילה. ללקוח ניתנו שתי אופציות : ייצור חדש ומשופר של כמות חוברות נוספת אשר יקבל אותן ללא תמורה, בנוסף לכמות הנומינלית אשר סופקה או פיצוי כספי מכובד. הלקוח בחר באופציה הראשונה אשר כבר נמצאת בתהליך ביצוע.
חוות הדעת אשר מתפרסמת כאן ע"י ארז איננה על דעת הלקוח הסופי אשר אף פועל להסרתה.
ביצעתי הזמנה לפני כשבוע בחברת רבגון ואני מוכרח לומר שהם פשוט מצויינים הן בבחינת השירות שקיבלתי המחיר היה ממש טוב לא הצלחתי למצוא הצעה יותר טובה
אנשים מקסימים.
ממליץ בחום
כל מי שמכיר אותי, שומע בתקופה האחרונה על הפלא ששמו רבגון
אני הוצאתי לאור מגזין יוקרתי, ברוך השם, ויצאתי למסע למצוא דפוס אמין וקבוע. מיד בתחילת הדרך - נתקלתי בתופעה המוזרה והמתסכלת, שבתי הדפוס לא חוזרים עם המענה הבסיסי ביותר שנקרא הצעת מחיר, והבודדים שכן, אכזבו ממש. דפוס אחד תיפקד, כאילו על אטמוספרה אחרת: חן, עוזרת התקציבאית, יצרה איתי קשר, ומרגע זה ואילך קיבלתי טיפול אישי ממנה ומשמרית התקציבאית האחראית. זה אומר שחזרה מתי שסיכמה, שלחה הצעה מסודרת, באה לקראתי במחיר עם הצעה ללא מתחרים!
חששתי שזה על חשבון האיכות, אז היא ושמרית הגיעו אלי הביתה (!), להראות לי חומרים מדהימים שהודפסו, ולבדוק דקויות, כי העבודה היתה מורכבת, וכוללת שטאנץ והבדלי עובי.
ביום ההדפסה, נקראתי לאשר צבעים והכל חיכה לי מסודר, עם אנשים הכי אדיבים ומקצועיים שפגשתי פעם!
ולבסוף - את הסחורה הם הביאו בדיוק בתאריך המסוכם, למרות שההדפסה נדחתה, בשל שינויים קריטיים, שאני טרטרתי אותם!
גם עם התשלום הם הניחו לי שבועיים, בלי שביקשתי, כדי שאוכל להתארגן עם המכירה.
בקיצור, אני ממליצה בחום לכל מי שמחפש דפוס עם אבא, ללכת אליהם,
ולא לשכוח לבקש את הטיפול של חן ושימרית... (אבל נראה לי שכולם שם ככה...)
04/07/2016