הזמנו 3 ארונות ביולי 2013. אחד היה מצוין ויפה. השני טעו בצבע . החליפו אותו אך טענו שזה באשמתנו. השלישי - חסר כיסוי למגירה. 10 חודשים אנו רצים אחריהם, אחרי בעל העסק, המזכירה , המרכיבים של הארונות בנייד, בטלפון ובמייל, ואף אחד לא חוזר אלינו. לא רציתי לפרסם זאת בגלל לשון הרע, אבל היום לאחר שהמזכירה הודיעה שהם לא מוכנים להביא את כיסוי המגירה כולל הפורמייקה, והם גם אבדו את דף ההזמנה ולא יודעים את הצבע של הפורמייקה... אלא שנבוא עם המגירה למפעל שלהם בברקן, ורק אז יעשו לנו חדש... החלטתי לפרסם את הדברים.
זו דוגמא לשירות גרוע שאם היו מטפלים בנו ולא גוררים אותנו היינו הופכים ללקוחות מרוצים וממליצים, כי מהארון הראשון אנחנו ממש מרוצים.