דואר ישראל סניף בת ים חברת דואר ישראל מספקת לאוכלוסיית ישראל את שירות הדואר האוניברסאלי ושירותי בנק הדואר תחת הסיסמה: מכל אחד, לכל אחד, בכל מקום, כל יום ובמחיר השווה לכל נפש. מדי יום שירותים פיננסיים מתקדמים וזמינים לכל תושבי המדינה, במחיר שווה לכל נפש באמצעות בנק הדואר.יוצאים 1,650 דוורים מקצועיים לכל בתי האב ובתי העסק בישראל. החברה מתחייבת לספק שירות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף, מתחייבת החברה להעניק לציבור הרחב
שרות על הפנים, אין פלא שאתם בראש רשימת תלונות הציבור
אם לא תשתפרו לא תיהיו. מאז ומתמיד הכי גרועים. מחכה כבר שבועיים לדרכון ותעודת זהות ביומטריים, הודעת SMS קיבלתי לפני שבוע שזה הגיע לסניף ובדרכו אלי, מאז דממת אלחוט ואין טלפון לשאול, רק שרות לקוחות עם המתנה על קו כנצח. עוד שבוע אני טסה, מה יהיה?
גם לאחר שיפוץ המקום,תמיד עובדות 3-4 פקידות במקום 8-9?! הדבר יוצר תורים אין-סופיים,המתנה ארוכת שעות(מיותרות ומבוזבזות),ריבים וצעקות-בפרט כשהמזגנים יוצאים לחופש יזום.לא משנה באיזה יום או שעה באים-צריך להתכונן לשהייה של בין 3 ל-6 שעות לפחות-וזה לא שירות לא יחס ולא צורת עבודה-זה עבודה בעיניים. השקעתם כ"כ הרבה בשיפוץ הוספת הרבה עמדות ולא הבאתם פקידות נוספות ? אז מה הועילו חכמים בתקנתם ולמה בעצם לא הוספתם עוד כוח אדם אם זו הייתה הכוונה מלכתחילה???
יומיים בשבוע הסניף לא מקבל אחה"צ למה בעצם???
סניף מרכזי כסניף המצבה בבת-ים בהיותו סניף מרכזי של עיר-חייב לעבוד כל השבוע בלי הנחות ובלי מתנות חינם-או שעובדים כמו שצריך או שצוחקים לאנשים בפרצוף-תחליטו.
עמדת המנהל-לא ראיתי באף מקום בעולם שבונים חדר מנהל בכדי שיעמוד ריק ושומם כל יום-כל היום-או שיש מנהל או שאין-אם יש אחד כזה-איפה הוא בכלל מתחבא? ואם אין אחד כזה אז למה בנו לאוויר חדר ותלו שלט "מנהל סניף"-אם אנחנו עסקינן ברוחות רפאים תיידעו שלא נרדוף אחרי הרוח סתם.
השנה שילמו את הקצבאות ב-21-09-2015 יום שני,נפל על יום שני-יום בו הסניף עובד רק עד השעה 13:30(???)נסגרו לפתע הדלתות,כמה קשישים שלא הבינו מה קורה לא הורשו להיכנס,ונאלצו לחזור לביתם הריק ללא הקצבה,ללא הכסף ובבושת פנים חסרי כל,יום לפני כיפור-נשגב מבינתי איך אף אחד מהמנהלים הבכירים לא מצא לנכון,לפנים משורת הדין לאפשר עבודה רצופה של כלל הסניפים בגלל הקדמת תשלום הקצבאות היוצא לפני כיפור-פשוט אף אחד לא פתח את ליבו או ניסה להרחיב ולו במעט את אופקיו-לזה קוראים-שרירות ואטימות לב ואפס גדול בכל הקשור ל"מתן שירות" סביר והוגן לפחות לגבי אוכלוסיות מוחלשות-יש להצטער על כך ובפרט להתבייש מכך !