Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בייבי זול - BabyZol - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 14:00, 16:00 - 20:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

בייבי זול - BabyZol היא חברה למכירת רהיטים וציוד לתינוקות. חנות בייבי זול הוקמה בשנת 1996, ומשווקת את כל המוצרים המובילים לאם ולתינוק של מיטב היצרנים. אנו משווקים ריהוט מובחר לתינוקות כגון: שידת החתלה, מיטת תינוק, מיטת מעבר לפעוטות, לול תינוקות, עריסות וכן כיסאות אוכל, כיסאות בטיחות, בוסטרים, מושבי הגבהה לתינוק ועוד שפע של מוצרים חיוניים לאם ולילד.

עוד פרטים

מידע נוסף על בייבי זול - BabyZol

אזורי שירות

בית שאן

תחומי העסק

רהיטי תינוקות

ציוד טיול ונשיאה

בוסטרים לרכב

טיולונים

תחומי עיסוק נוספים

ציוד לתינוקות

עגלות ילדים ותינוקות

סוגי רהיטים

חדרי תינוקות קומפלט

מיטות תינוק

שידות החתלה

לולים

עריסות

מיטות מעבר

כיסאות אוכל

עוד פרטים

מוצרים נלווים

כריות הנקה

מזרן מיטה

שירותים מיוחדים

השכרת עריסות

זמינות

פתוח בשישי

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 077-4481660

פקס 04-6481660

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בייבי זול - BabyZol
נווט

יצירת קשר עם בייבי זול - BabyZol

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על בייבי זול - BabyZol

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום עם מחירים ושירות נהדרים
חיפשתי לקנות משטח החתלה עם אמבטיה (כן, יש דברים כאלה), ואצלו מצאתי מוצר איכותי במחיר נמוך משאר החניות שמכרו את אותו המוצר. שיצרתי איתו קשר לברר איזה צבע בידיוק יש במלאי הוא ענה לי מאוד מהר ושלח לי תמונה בWhatsApp שהוכל להתרשם בעצמי. המשלוח הגיעה עלי אחרי שני ימי עסקים, ואני מאוד מרוצה מהאיכות של המוצר, מהמחיר ומהשירות המקסים.
פניתי לבית העסק לצורך קניית עגלת טיולון. ביררתי באינטרנט והם היו זולים. הטיולון שרציתי הופיע באתר שלהם והזמנתי. הוא התקשר לומר לי שאין לו את מה שהזמנתי והציע משהו אחר יותר יקר. לא רצינו את מה שהציע והתקשרתי לומר שאני מוותר, אך הוא אמר שאינו יכול לבטל. בסופו של דבר קיבלתי את מה שרציתי אך במחיר יותר יקר מאשר במקום אחר. האדם עצמו היה אדיב, סבלני ונחמד אך כל התהליך השאיר טעם לא טוב.
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מנשא לתינוק, קיבלתי שירות אדיב, האספקה לקחה יותר זמן מהמצופה, היה אמור להיות 3 ימים אך חכיתי כ 7 ימים ואולי יותר, בחרתי בו בגלל המחיר וזמן ההאספקה שהיה אמור להיות קצר.
תגובות (1)

אורטל - תמונה
תגובה של בית העסק

29/10/2017

הלקוח היה מודע לכך שיש חגים באמצע שבוע ולכן נותרו רק יומיים לביצוע הניפוק לכן זה התעכב טיפה מעבר
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש כיסא תינוק, הכל היה מצויין, האדיבות והיחס מהמנהל, המוצר הגיע באיחור ושילמתי מחיר יותר זול ממה שציפיתי.
הזמנת עגלה
התקשורת נעשה בצורה אישית ומתחשבת וכללה אופציה שייצרו איתי קשר טלפונית על מנת לא לשלוח פרטי אשראי באינטרנט - דבר שאני מעריך. הביעו רצון לענות על כל הצרכים שלי, ובאו לקראתי, והמשלוח נעשה באופן מהיר מאוד. הם אפילו היו מוכנים להתגמש קצת במחיר של המוצר. בסיכום: שרות מצויין - אמשיך לקנות מהם!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist