Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ג'
ימים ד', ה'
יום ו'
8:00 - 22:00
8:00 - 23:00
7:30 - 15:30

בחורף עד 13:30

צפה בשעות הפעילות

רמי לוי שיווק השקמה הינה רשת מרכולים קמעונאית הפועלת במתווה ייחודי של רשת דיסקאונט,החברה פועלת במתווה ייחודי בו העלויות התפעוליות זולות לרוב בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק.תפיסה עולם צרכנית מהפכנית היא שעומדת בבסיס הצלחת החברה.
תפיסה זו רואה את רשת "רמי לוי שיווק השקמה" כחלק מן הקהילה הצרכנית, ומציבה את הקונה במרכז ומחויבת להיענות לצרכיו , להעניק לו סל מוצרים רחב ואיכותי , במחירים הנוחים ביותר.

עוד פרטים

מידע נוסף על רמי לוי שיווק השקמה

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

רמי לוי שיווק השקמה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 02-6335569

פקס 02-6335568

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רמי לוי שיווק השקמה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על רמי לוי שיווק השקמה

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
די טוב ומהיר
קניתי כמה דברים המחיר היה סבבה והשירות קצת עיצבן אותי
מעולה
שלום. הזמנתי שם דבר שהייתי צריך. הוא הגיע במהרה וטוב.
מחירים זולים מאוד
אין על "רמי לוי". בודקת את חשבון קניה של מאי 2018 לא יאמן: - נוזל כלים, 1 ליטר, 24% חוזק (דווקא מנקה מצוין, יותר טוב ממותגים ידועים) - 5.50 ש"ח בלבד - שמן-זית איטלקי, 0.5% חומציות (שזה יותר איכותי מאשר 0.8%), 750 מ"ל, 25 ש"ח!!! (קניתי שני בקבוקים) - חומץ יין אדום (ממש טעים ואיכותי, מיוצר עבור "רמי לוי"!) 11 ש"ח ל-750 מ"ל (במקומות אחרים - בין 15 ש"ח ל-25 ש"ח)!!! - גבינה צהובה בנוסח "גאודה", פשוט מעולה!!! פי מליון טובה יותר מ"עמק" ואח', בסה"כ 18 ש"ח לקילו (או 19 ש"ח) - לא קניתי הפעם, אך אקנה בפעם הבאה. תארו לכם, חבילה של 200 גר' תעלה רק 4 ש"ח!!! פשוט - כלום כסף. כל הכבוד להם!
משתלם ביותר (:
תמיד נעים לקנות ברמי לוי, סניף האחים ישראל - נקי בחנות, זריז בקופות (חוץ מהימים לפני מחג, כמובן - כל סופר ככה!), הצוות נחמד - עוזרים למצא פריטים, לבדוק מחירים, ולבדוק מלאי במחסן עבורך. אני חוזרת פעם אחר פעם אחר פעם!
מקום מצוין לביצוע קניות. מחירים זולים מאוד אבל צפוף
מקום מצוין לעריכת קניות, בשל המיגוון הגדול של המוצרים בחנות ובעיקר בשל המחירים והמבצעים המאוד מאוד אטרקטיביים. המקום גדול אבל בשל כמות הקונים האדירה הוא מאוד צפוף. מה שהופך אתה קנייה לא לחוויה נחמדה כל כך. בחנות יש עובדים רבים שמסייעים למצוא את המוצרים.
  • 1

48 סניפים של רמי לוי שיווק השקמה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist