Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 22:00
9:00 - 15:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מנגו רשת האופנה הספרדית היא רשת חנויות עולמית שנכנסה לפעילות בישראל בשנות התשעים. החברה בבעלותו של היזם מוטי זיסר, אשר רכש את זיכיון פעילות החברה בישראל, הקימה סניפים בישראל במתחמי קניות ומרכזים גדולים וקניונים במטרה אחת ברורה והיא כניסה לשוק בישראל בתחום האופנה לצעירים.
הסניפים בישראל מלאים בבגדי אופנה המיועדים לנשים, וכלל מוצרי החברה פונים לצרכניות הישראליות במיקוד רב משום שלכל הדעות וכקונצנזוס בתחום האופנה, או כל מי שיש לו בת זוג לצורך העניין, כולם מסכימים בפה אחד שנשים הן צרכניות גדולות יותר בהרבה בלשון המעטה, והרגלי הקניות שלהן תכופות יותר מאלו של הגברים. יחד עם זאת אנו למדים כי רשתות רבות מבינות את הצרכניות שבנינו ואט אט החלו רשתות האופנה למקד אם כי לא רק, אך נותנות דגש לקהל הצרכני הנשי, מעבר לכך סניפים של חנויות אופנה רבות ממוזגות יחד עם סניפים של בגדי הגברים, שיוכלו לתת מענה מושלם לחוויית קניה זוגית.

עוד פרטים

מידע נוסף על מנגו-נשים ילדים ותינוקות

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

מנגו

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

סוגי חנויות

אופנה, אביזרים ותכשיטים

הלבשה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8500268

פקס 04-8500269

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - חיפה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מנגו-נשים ילדים ותינוקות
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מנגו-נשים ילדים ותינוקות

4.5
ציון כללי 4
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חנות מחודשת של מנגו
בקומה התחתונה של קניון חיפה היתה במשך שנים חנות של מנגו שמכרה עודפים מעונות קודמות. לאחרונה החנות עברה שיפוץ ושדרוג, וכרגע ניתן לקנות בחנות המרווחת והנעימה פריטים חדישים שרק יצאו למכירה בחנויות מנגו וגם פריטים במבצע מעונות קודמות. הגעתי לחנות בתקופת מבצעי סוף עונת החורף ומצאתי 2 זוגות מכנסיים יפים ואיכותיים, במחיר משתלם. חברי מועדון דרימקארד צוברים נקודות בכל קניה, גבם במבצעי סוף עונה.
נחמד מאוד
חבל שהשירות לא היה ממש טוב.. הבגדים יפים אהבנו מאוד
שירות טוב
רכשתי גי'נס במחיר טוב . השירות שם היה מעולה יצאתי מרוצה
צוות איכותי, מחירים מצויינים
לאחר חיפוש מתנה, נכנסתי למנגו ויש הבנתי שאין יותר מה לחפש בחנויות אחרות. מבחר עצום של בגדים ליום יום מבדים איכותיים ולוק אירופאי. צוות המוכרות מקצועי מאד ובעל טעם מעולה, המחירים לא מהעולם הזה (גם עודפים וגם יש מבצעים על העודפים). לטעמי, אין בכלל תחרות עם החנויות האחרות.
בגדים לאירוע
לאחר ביקור נוסף בחנות נוכחתי להבין כי אין בחנות פריטים שניתן ללבוש באירועים, רוב הפריטים באיכות גבוהה אך נועדו ללבוש יום יומי. אומנם יש מספר שמלות נורא יפות אך ניסיתי לחפש חולצה לאירוע ופשוט לא הצלחתי למצוא משהו מתאים עם שרוול ארוך.
  • 2
  • 1

50 סניפים של מנגו-נשים ילדים ותינוקות

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist