Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
6:00 - 9:30, 13:00 - 17:00
6:30 - 12:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על תחנה מרכזית תל אביב-אגד

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

חברות אוטובוסים

מותגים ורשתות - אוטובוסים

אגד

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *2800

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תחנה מרכזית תל אביב-אגד
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על תחנה מרכזית תל אביב-אגד

4
ציון כללי 4
שירות 4.5
זמינות 4
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
התחנה המרכזית
נסעתי לתל אביב עם נסיעת המשך דרך התחנה המרכזית. חייבת לציין שהמקום מוזנח ואפילו די מפחיד. במפלס שבו הייתי אין בכלל מודיעין. יש מספר טלפון אליו צריך להתקשר, אך המוקדנית לא יודעת להסביר בדיוק איפה נמצא הרציף המתאים. לא הייתי היחידה שחיפשה את התחנה המתאימה. אנשים מבוגרים עברו הלוך חזור בין הרציפים כדי למצוא את הקו המתאים להם. לא ניתן למצוא במקום אף נציג שאיתו ניתן להתייעץ. ראוי שכתחנה מרכזית המקום יתפקד בצורה נגישה יותר לקהל הלקוחות.
אווירה נעימה ב"אגד"
נעים לנסוע, מגיע בזמן. לפעמים אין מקומות ישיבה באוטובוסים החדשים בעיקר. שירות טוב.
לוקחים אחריות על טעויות, אבל שמרו את הקבלות!
עמדת מכירת הכרטיסים נמצאת בקומה 6. אני נסעתי בקו 405 לירושלים. הוא יצא בתדירות גבוהה. הטענתי את הרב קו מראש אצל הקופאי בכרטיס הלוך ושוב, וכשחזרתי מירושלים גיליתי שלא נותרו נסיעות. הנהג נתן לי להמשיך בנסיעה וליווה אותי לעמדת המכירה כשהגענו לת"א כדי לברר את העניין, כיוון שהתעקשתי ששילמתי. הפקיד בקופה קצת התווכח, אבל מכיוון ששמרתי את כל הקבלות, גילינו את הטעות. נראה שהקופאי שמכר לי את הכרטיס העביר אותו פעם אחת, אולי כדי לחסוך לי זאת כשאני עולה לאוטובוס, אך אני לא שמתי לב לזה והוא לא אמר, וכך כשעליתי לאוטובוס והשתמשתי ברב קו- זו הייתה כביכול כבר הנסיעה השניה. הישיבה באוטובוס נעימה, וכך גם הנסיעה עצמה. שימו לב, שאם אתם רוצים לשבת בקבוצה, כדאי לעלות לקו הזה מיד כשהוא פותח את הדלתות כיוון שהוא מתמלא מהר מאוד בנוסעים.
כייף לנסע עם "אגד"
ממליצה על נסיעה ב"אגד" מאד (גם חסכוני, גם נעים (מזגן)....) וגם נהגים חביבים , רוצה לציין את יגאל גבאי בקו 173 (לראשל"צ) תמיד עם חיוך, אדיבות וסבלנות ללא גבול, תמיד אדיב בכל שעה, ככה נותנים שירות כמו שצריך !!!!
נסיעה חזרה לצפון בערב חג
בימי שישי וערבי חג הרכבות נגמרות מוקדם מאוד (במיוחד עכשיו בשעון חורף) לעומת זאת יש לציין לטובה את אגד שהאוטובוס האחרון מתל אביב לחיפה יוצא ב16:40!!! לקחתי את האוטובוס ב15:30 (הוא איחר ב10 דקות אבל ממש בקטנה) והנסיעה לחיפה נמשכה שעה ועשרים. אמנם הרבה זמן יחסית לנסיעה ברכבת אבל היו בדרך קצת פקקים, וזאת הייתה האופציה היחידה לחזור לחיפה בתחבורה ציבורית בשעה הזאת. תמיד האוטובוסים ממשיכים לעבוד עד אחרי הרכבת והן גלגל ההצלה של הרבה אנשים שפספסו את הרכבת האחרונה.
  • 2
  • 1

29 סניפים של תחנה מרכזית תל אביב-אגד

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist