Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על טויס אר אס

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-2159010

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טויס אר אס
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על טויס אר אס

4.3
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
מחיר 3.8
זמינות 4.4
שביעות רצון 4.5
שירות 3.8
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חנות גדולה ונעימה
חנות צעצועים גדולה ומאוד מזמינה. ניגשתי לרכוש מתנת יום הולדת לאחיינית שלי, נעזרתי בצוות החנות ואכן קיבלתי שרות אדיב. מבחר גדול מאוד של צעצועים לכל הגילאים, רכשתי מיטת קומתיים לבובה. חבל רק שצריך לעטוף מתנה לבד בשרות עצמי ואין מי שעושה זאת.
בריכה לילדים
קנינו בריכה לאחיינים שלי. הגענו לחנות אחרי שראינו את המבצעים שמתפרסמים בעיתון. בהתחלה חששנו שלא יהיה מלאי (לאור המבצע), אבל לשמחתנו זו לא הייתה בעיה. המחיר באמת נראה מעולה (60 ש"ח) ואנו מצפים לאיכות טובה כמו כל המוצרים בחנות. כמובן שנעדכן את חוות הדעת על מנת לתקף זאת בעוד כמה זמן.
מתנות לימי הולדת
רכשתי בסניף 2 מתנות ליום הולדת. יש מבחר גדול מאוד בחנות ומבצעים. היות והחנות נמצאת במרכז מסחרי גדול לעיתים קשה למצוא חניה קרובה. שמתי לב שאם רוצים לעטוף מתנה עושים זאת בשרות עצמי לבד. אומנם עמדה מסודרת אך חבל שאין שרות של מישהו מקצועי יותר לאריזת מתנה.
חנות מצוינת במיוחד יחסית לאחרות
חנות לא רעה בכלל מכל ההיבטים. מחירים סבירים, אם כי לא ניתן להגיד זולים. מבחר מכובד מאוד של צעצועים לילדים שגורם גם להורים לרצות להישאר עוד בחנות. הצוות נותן שרות מצוין ואדיב. להפתעתי גם גיליתי מוצרים תוצרת גרמניה ולא סין לשם שינוי.
הטבות עם קופונים
לאחרונה רכשתי מספר צעצועים לילדים, במחירים נהדרים, באמצעות קופונים שהרשת מפיצה מידי פעם. בסניף לא הצלחתי למצוא כל מה שפורסם, אך בכל אופן כדאי מאוד לעקוב אחרי מבצעים והטבות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist