Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
המאיר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
9:00 - 13:30, 16:00 - 19:30
9:00 - 13:30
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

המאיר - הכתובת שלך למוצרי חשמל. אנו בחנות למוצרי חשמל המאיר, מתקנים ומוכרים את כל סוגי מוצרי החשמל הביתיים. כולל מוצרי חשמל למטבח, מכשירי חימום וקירור, מולטימדיה, ניקיון, תקשורת ועוד. אצלנו תמצאו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה איכותיים, ושירות תיקונים מקצועי ומנוסה, כולל אספקת אביזרים וחלפים: חלקי חילוף למעבד מזון, חלקי חילוף לניקוי בקיטור, חלקי חילוף לשואבי אבק, ושירות תיקונים מקצועי ואמין לכל מוצרי החשמל.

עוד פרטים

תחומי שירות

תיקון מכשירי חשמל קטנים תיקון מכשירי מיקרוגל תיקון מעבדי מזון ומיקסרים

מידע נוסף על המאיר

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

תיקון מוצרי חשמל ביתיים

מאפיינים נוספים

תעודת טכנאי מוסמך

אחריות לשירות

אחריות לחלפים

חלפים מקוריים

שירות למוסדות

עבודה ירוקה

אפשרות לשירות אקספרס

עוד פרטים

תחומי עיסוק נוספים

שירות לשואב ביתי

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9225123

פקס 03-9191429

מפה

Navigate
מפת הגעה אל המאיר
נווט

יצירת קשר עם המאיר

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על המאיר

3.8
ציון כללי 1
שירות 3.9
מחיר 4.3
עמידה בזמנים 4.3
שביעות רצון 4.2
איכות 4.2
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכשנו מחנות המאיר מיקס קנווד דגם מיקסר קנווד Kenwood דגם KVL6302S. השתמשנו בו 10 דקות בלבד והמכשיר לא פועל. אמנם עשינו בו בדקות אלו 2 קג קמח ולא 1 קג כפי שמופיע במפרט-אך זה לא סיבה שהמכשיר יפסיק לעבוד לגמרי. התקשרנו לחנות אך לצערנו הרב לא קבלנו שירות ואחריות. הם טענו כי הבעיה בנו שעשינו 2 קג קמח. לא יכול להיות שמכשיר יפסיק לעבוד אחרי 10 דקות של שימוש לא נכון. אך הם התעלמו מאתנו ומבקשותינו. מאוכזבים מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תגובות (1)

מאיר - תמונה
תגובה של בית העסק

10/12/2023

גברת נכבדה, ככל שאנו מצטערים לקבל "משוב שלילי" מכל לקוח שלנו, אני חייב להסב את תשומת ליבך לכך שהמשוב שלך שגוי ומוטעה ואיננו במקומו. ראשית, את רושמת בפירוש ובכנות באתרים שונים שגם בהם כתבת ביקורת שלילית עלינו, שהתקלה נגרמה על ידכם והיא תוצאה של שימוש לא נכון. את אפילו נוקבת בכמות הקמח שהשתמשת בו - שהיא כפולה מהמותר עפ"י הוראות השימוש של החברה היבואנית. זו חבלה גבירתי, לא תקלה. שנית, את טוענת ש"החנות מסרבת לקבל אחריות על מוצר לא תקיןן שיצא מרשותה" אז כבר ראינו שהחלק השני אינו נכון - המוצר יצא מרשותנו כשהוא תקין לחלוטין, ונשבר כתוצאה של פעולה אסורה שאתם ביצעתם,בניגוד להוראות ההפעלה. מאצלנו המוצר יצא תקין לחלוטין. ובנוסף, לא טרחת לציין שמנהל החנות, הציע לכם כמה פעמים תיקון ללא חיוב, במעבדות החברה, בסמוך למקום מגורייך. וזאת לפנים משורת הדין הודות לקשרי מסחר הוגנים במשך שנים רבות, למרות שמדובר בשבר וחבלה שכלל אינה מכוסה במסגרת האחריות. את כל אלה לא ציינת. רק טענת "שהחנות מסרבת לקחת אחריות" - זה ממש לא נכון ולא ראוי. בנוסף ההוכחה שהביקורת שלך - "מטעה ומוטעת" הציון השלילי שרשמת על שביעות רצון מהמחיר, הלוא בצעת את הרכישה אצלינו כי היינו הזולים בשוק. חג אורים שמח!
פניתי לבית העסק 'המאיר' לקנית מיקרוגל. ההתנהלות שלהם מאוד טובה. שירות מידי עמדו בזמנים, המחיר היה בהתאם לצפיות. בחנתי עוד אפשרויות, ובחרתי בהם בגלל שרק להם היה את המוצר בצבע רציתי.
השירות טעון שיפור!
מאיר סבלנות !הגעתי לפני שבוע ורכשתי מכשיר נגד יתושים.תחילה העובד,שמסתבר שהוא לא מספיק ותיק,לדברי מאיר,הסביר לי על שני מכשירים.אחד שעולה 450 ואחד שעולה 400.זאת אחרי תשאול ובדיקת צרכים.עד לפה הכל מצויין.לאחר חצי שעה של בדיקות שלי באינטרנט וטלפון התייעצות והילדה רוצה פיפי(התפנינו לחמש דקות)והשנייה קצת משתוללת בחנות(הייתי עם 2 הילדות)הגיע מאיר.מאיר המליץ על מכשיר אחר מזה שהומלץ בהתחלה,של אלקטרו חנן, ובמחיר 200 ש"ח אחרי הנחה(לא מובן מאליו,הנחה של 20 ש"ח).לאחר 3 ימים המכשיר כבר לא עבד.שנגשתי לחנות מאיר אמר לי עוד פעם אתה החופר מה אתה היית פה 45 דקות פעם קודמת....אז מאיר יקר!אני בזבזתי 45 דקות!וזמן זה כסף!אתה בזמן הזה הרווחת מהעסקה התפנית לשבעה לקוחות אחרים ונתת לי לספוג בזבוז זמן בגלל עובד חדש שהטעה אותי ולא שיקף לי מכשיר טוב לדבריך בחצי מחיר ואף יותר.כי להוציא 200 זה לא להוציא 450 שח.שירות זה לא הצד החזק שלכם.
תגובות (1)

מאיר - תמונה
תגובה של בית העסק

23/07/2015

חנות "המאיר" קיימת 34 שנים , וידועה בכל האזור ,כחנות משפחתית הנותנת את השרות והמקצועיות הטובים בעולם (וזאת לא גוזמה). אך לצערי, לא תמיד נוכל לרצות כל לקוח - מדובר בלקוח שכל בעל חנות מתפלל 3 פעמים ביום לא להיפגש עם אחד כזה. שימו לב לדיברי הלקוח " לאחר חצי שעה של בדיקות שלי באינטרנט וטלפון התייעצות והילדה רוצה פיפי(התפנינו לחמש דקות)והשנייה קצת משתוללת בחנות(הייתי עם 2 הילדות)" אני מאיר בעל החנות, הבנתי שהלקוח לא יצא מרוצה בכל מצב , ורק גורם נזק לחנות במשך הזמן שהוא ובנותיו היו בחנות. נגשתי אליו המלצתי על מכשיר אכותי , ונתתי לו הנחה נוספת על המחיר הכי נמוך שקיים ב"זאפ" . וגם על זה היה ללקוח הערות רבות. בסופו של דבר אחרי כשעה "קרב" והתעיפות נפשית - הלקוח קנה. אוההו נשמנו כולנו לרווחה. אחרי כמה ימים - הלקוח חוזר - כל העובדים כולל אני , מתחילים להבין שיש לנו בעיה. והלקוח פותח מיד בהתקפה - "ההמלצה שלך לא שווה" - בשלב זה אמרתי לו לקוח נכבד , בבקשה בוא ניפרד , אני לא מחזיק אותך , כך את כספך חזרה עד הגרוש האחרון. אבל הלקוח מסרב להרפות. בסופו של דבר לקח מכשיר אחר , שכמובן גם עליו קיבל הנחה נוספת מהמחיר הכי זול שקיים ב"זאפ. וכמובן שעדיין לטענתו אנחנו לא בסדר. סליחה על אריכות הדברים. ישפטו הקוראים מי "הלא בסדר"
שירות מעולה!!!
הזמנתי שואב אבק באתר האינטרנט של החנות. בו ביום קיבלתי מהחנות הודעת אי מייל לפיה המוצר כבר נמסר לחברת השליחים. השליח התקשר כבר למחרת יום ביצוע ההזמנה ולא השיג אותי. לא חלפו 24 שעות והשליח התקשר אלי שוב והתייצב בביתי עם החבילה, בתוך עשר דקות ממועד השיחה. אי אפשר לקבל שירות טוב יותר מזה. כל הכבוד!
שרות מהיר ואדיב תוך יום המוצר היה אצלי
מקווה שאיכותו טובה כי קיבלתי תחליף למוצר שהזמנתי
תגובות (1)

מאיר - תמונה
תגובה של בית העסק

06/12/2012

גם אחרי 31 שנות פעילות. ואלפי ביקורות חיובות. תמיד משמח לקבל ביקורות חיוביות תודה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist