מגיע לך קופון - משלוחים חינם
תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.
מכבסת המרכז מעניקה שירותי ניקוי מתקדמים ואיכותיים, ומתמחה בניקוי מקצועי של וילונות.
אצלנו תיהנו משירותי כביסה בשיטת שירות עצמי ללא המתנה, גיהוץ, ניקוי יבש, ניקוי וילונות, שטיחים ושמיכות.
שירותינו ניתנים ללקוחות פרטיים, בתי מלון ומוסדות באזור ירושלים, הנהנים משירות איכותי ומקצועי מהשורה הראשונה הגבוהים ביותר.
לשם הבטחת איכות השירות, במכבסה נעשה שימוש בציוד הכביסה, הניקוי והגיהוץ המתקדם ביותר, לשביעות רצונכם.
פנו אלינו ונשמח להעניק לכם שירות!
עוד פרטים
מידע נוסף על מכבסת המרכז - בועז גרשון
אזורי שירות
ירושלים
תחומי העסק
ניקוי וילונות
מכבסות
ניקוי יבש וצביעה
ניקוי שטיחים
מפה
יצירת קשר עם מכבסת המרכז - בועז גרשון
וידאו ותמונות של מכבסת המרכז - בועז גרשון
מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מכבסת המרכז - בועז גרשון
4.5
דירוג כללי
שירות זהב
26/06/2022
5
קיבלתי ייעוץ טלפוני חם מבן אדם אדיב ממליץ!
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
חיה
08/03/2016
4
פניתי ל"מכבסת המרכז" לצורך קבלת שירותי כביסה, שילמתי מחיר שהיה סביר עם שירות טוב.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אינון
04/12/2013
5
פניתי אל "בועז גרשון" עקב חיפוש באינטרנט אחר בתי עסק בתחום. השירות היה טוב מאוד, ישיר ויעיל. היחס היה מקצועי ובמחירים אטראקטיבים. מומלץ בחום.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user22856
10/03/2013
4
אני משתמש במכבסה עשרים שנה. נתתי להם בגד לכיבוס והם החזירו אותו בדיוק בזמן שבו הם נקבו שיהיה מוכן
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user90121
03/03/2013
4
פניתי לבית העסק כי הייתי צריך כביסה, מה ששכנע אותי להזמין שירות שם זה בגלל שזה קרוב למקום מגוריי. השירות שקבלתי היה סבבה רק הבעיה היחידה זה שאף אחד לא עומד בקבלה ואתה צריך להמתין עד שמשהו יתפנה אליך
תגובות (1)
תגובה של בית העסק
04/03/2013
אתה צודק והבעיה ידועה.אנו לא מעמידים אדם מיוחד רק לקבלה,אלא כל עובד פנוי ניגש ברגע שנכנס לקוח.תודה על ההערה הבונה.נשתדל לתקן.
- 1
12/03/2013