קואופ ישראל הוא הקואופרטיב הצרכני הגדול בישראל, ורשת השיווק השכונתית השלישית בגודלה במדינה.קואופ ישראל מפעילת רשת הסופרמרקטים השכונתית קואופ שופ מגדירה את אמנת השירות של הארגון על מנת להסדיר את מערכות היחסים בתוך הארגון ומחוצה לו בהתבסס על חזון החברה, מטרות פעילותה וערכיה המושתתים על יסודות הקואופרציה.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רות
23/07/2015
5
שירות סופר
קיבלתי שירות ויחס נפלא מאריה מנהל הקצביה שביצע את הזמנתי לפני יומיים, והבוקר (23 ביולי 2015 ) בשבע, עם פתיחת הסניף, מילא במקצועיות ויחס מעולה את כל בקשותי - חלוקה, חיתוך, טחינה. בנוסף כבר ציפו לי במחלקת לחם בייגלך חמים מקמח מלא. המון תודה והערכה. פרופסור רות קרק
אחרת לא הייתי קונה שם כי הוא קצת יקר! יש מבחר גדול וכמובן מעדניה ומאפיה עם סחורה טריה יש גם אגף שלם של מוצרים אורגניים. השירות בסדר. יש מעט חניה ברחוב האחורי.
שלום רב!
בתאריך 27.10.11 הלכתי ל"מיסטר זול" בשכונת בית הכרם על מנת לקנות לבנים לבעלי. לאחר שבחרתי, ניגשתי
לקופה ושאלתי את הקופאית האם אוכל להחזיר את הלבנים במידה והמידה לא תתאים (ללא שימוש. רק לפי העין).
הקופאית הייתה לא סימפטית הסתכלה עליי ואמרה לי שהיא לא יודעת ושאני צריכה לגשת לקופה הראשית. בקופה הראשית הייתי צריכה להסיח את דעתה של הפקידה מהחוברת שהיא הביטה בה (לא יודעת אם זה היה קשור לעבודה או לא) ולשאלתי היא ענתה לא שאי אפשר להחליף לבנים משומשים. הסברתי לי שאני בסה"כ רוצה לדעת האם אוכל להחליף ללא שימוש. היא עשתה לי טובה ולבסוף ואמרה לי כן.
אני לא נוהגת ללכת ל"מיסטר זול". לאור היחס שקיבלתי היום, אינני מתכוונת לחזור לשם שנית.