Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מידות טובות - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
10:00 - 18:00
כדאי לתאם הגעה מראש
צפה בשעות הפעילות

מידות טובות - המומחים למסגרות איכותיות ויוקרתיות

ב"מידות טובות" בירושלים, אנו גאים להיות המרכז המוביל למסגרות איכותיות ויוקרתיות. עם ניסיון של שנים רבות בתחום, אנו מתמחים בייצור ועיצוב מסגרות מעוצבות ומשובחות המיועדות לתמונות, תצלומים, יצירות אומנות ועוד.

צוות המומחים שלנו בוחר בקפידה את החומרים האיכותיים ביותר - עץ, פלסטיק, אלומיניום ועוד, כשכולם נטולי חומצה ובטוחים לשימוש ממושך. התהליך כולו, מהתכנון ועד לגימור הסופי, מבוצע בתשומת לב קפדנית תוך שימת דגש על פרטים קטנים.

מסגרות "מידות טובות" מגיעות במגוון רחב של סגנונות, צבעים וגדלים כדי להתאים לכל צורך וטעם אישי. אנו נשמח לשתף אתכם פעולה בתהליך העיצוב כדי ליצור מסגרת ייחודית שתשדרג את היצירה ותהפוך אותה למוקד עיניים משובח.

בין לקוחותינו נמנים גם מוסדות ועסקים, עבורם אנו מייצרים מסגרות מיוחדות לתערוכות, קמפיינים ויוזמות שיווקיות. כל מטלה מטופלת ברצינות וממוקדת בשביעות רצונכם המלאה.

"מידות טובות" - המומחים שאין להם תחליף כשמדובר במסגרות יוקרתיות ואיכותיות כבר 20 שנה. צרו עימנו קשר כבר היום!

עוד פרטים

מידע נוסף על מידות טובות

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

גלריות

מסגרות ותמונות

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3102154

טלפון נוסף 02-6734998

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מידות טובות
נווט

יצירת קשר עם מידות טובות

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מידות טובות

4
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 2.3
זמינות 4.8
שביעות רצון 3.7
שירות 4
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מאוד מקצועיים
שירות מהיר, מקצועי ואמין. משתמשים רק בחומרים איכותיים ולכן לא זולים אבל זה שווה את זה
מסגרות מצויינות אבל לוקח להם המון זמן
אנשים מאוד חביבים ונחמדים ,רואים שהם יודעים מה הם עושים . בחרנו מסגרות פשוטות לאחר החתונה ולקח להם יותר משבועיים להתקשר אלינו ולומר לנו שזה מוכן .
פניתי למסגור, השירות היה בסדר, היו אדיבים מאוד, קיבלו אותי בזמן, המחיר היה קצת יקר אבל שווה את העבודה, הייתי שם וראיתי את המקום.
פניתי לצורך קנית מסגרות לתמונות המחיר היה קצת מעל מה שציפיתי ,בינוני. השירות היה אדיב ובזמן לא בחנתי הצעות אחרות בחרתי בו בגלל שהוא היה נראה לי אמין ובגלל שירות טוב .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist