Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 21:00
10:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

רשת "נעמן" מציעה מגוון מוצרים גדול ורחב המקיף את כל צרכי הלקוח בתחומי המטבח והאירוח. בכך מציעה רשת "נעמן" כיסוי מלא בכל הנוגע לכלי מטבח, כלי הגשה ומערכות אוכל ואירוח ביתיים שיכולים להפוך כל אירוע רגיל, לחגיגי ומיוחד.

עוד פרטים

מידע נוסף על נעמן

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

כלי בית ומטבח

מותגים ורשתות - כלי בית

נעמן פורצלן בע"מ

סוג הכלי

כלי סיליקון

כלי ברזל

כלי נירוסטה

כלי אוכל, הגשה ואחסון

סטים של מערכות אוכל

צלחות

כוסות

סטים לסכו"ם

סכינים

מזלגות

כפות

כפיות

קעריות

כלי הגשה

קנקנים וכדים לשתייה

כלי ארגון ואחסון מזון

אביזרים למקפיא

כוסות לשתייה קרה

מאגים

גביעי יין

סכיני שף

סכינים לחיתוך ירקות

סכינים לחיתוך בשר

סט סכינים

משחיז סכינים

מגשים

פלטות הגשה

צלחות הגשה

קעריות הגשה

תבניות הגשה

מגש לעוגה

תחתיות לכלים

כוסות וויסקי

כוסות קוניאק

כוסות שמפניה

עוד פרטים

כלי בישול ואפייה

סירי בישול

מכסים לסירים ולמחבתות

מחבתות

תבניות אפייה

כלי צלייה ייעודיים

פינג'אן וקלחות

מכונת פסטה

אביזרי עזר לבישול ואפייה

מצקות

תרוודים

מריות

סט ששת

מסננות

מסחטות

עוד פרטים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-8659355

פקס 08-8659355

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נעמן
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על נעמן

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יריד העודפים
במסגרת יריד העודפים של קניות עופר לב אשדוד, נפתחה בקומה הראשונה חנות של נעמן עודפים עם מבצעי 60% הנחה על כל המוצרים. קניתי קופסת סיליקון שניתן לחמם אותה במיקרו מסדרת מקופלים, מדובר בקופסה גאונית שלא תופסת מקום כלל, כאשר לא משתמשים בה ניתן לקבל את הקופסה לבפנים והיא לא תתפוס מקום. רעיון גאוני! הקופסה עצמה עולה 50 ש"ח ועם ההנחה קניתי אותה ב 20 ש"ח.
מבצע קופסאות מזון וסכינים
במסגרת מבצע של 'קניוני עופר' ניתן לי קופון של סט קופסאות מזון ב20 ש"ח + סט סכינים ב 5 ש"ח בחנות העודפים של נעמן וורדינון. ניגשתי לחנות וקיבלתי שירות מוצלח מהמוכרת במקום. המחיר היה כמו שהובטח, ומעולה ביחס ואיכות המוצר! באופן כללי המחירים במקום לא רעים כיוון וזו חנות עודפים וכמעט תמיד יש מבצעים - מומלץ לגשת לבחון. גם ההיצע במקום רחב ומגוון יחסית. חנות שאני באופן אישי עוברת בה באופן קבוע על מנת לבדוק אם יש מציאות (והרבה פעמים יש). מומלץ לעבור שם!
חנות עודפים
מדובר בחנות העודפים של מותג 'נעמן' באשדוד. החנות ממוקמת בקניון 'לב אשדוד' בעיר ונכנסתי אליה מספר פעמים במהלך חג הפסח במהלך ביקורי בקניון. הדבר הראשון ששמים לב אליו בכניסה הוא כי החנות לא ממש מסודרת וקצת חשוכה. זה נותן תחושה מוזרה. בדרך כלל חנויות לעיצוב הבית או ציוד ביתי הן מאוד מעוצבות, מוארות ומסודרות באופן מוקפד. מצד שני, לחנות יש יתרונות רבים. איכות המוצרים של נעמן היא מעולה ובחנות יש מבצעים לא רעים בכלל. גם הצוות במקום מקסים ומאוד אדיב, מיידע על מבצעים ונותן שירות עם חיוך וגישה חיובית מאוד. קצת יותר השקעה בנראות של החנות היו הופכות אותה להרבה יותר אטרקטיבית כי סה"כ מדובר בחנות טובה של רשת טובה ואיכותית.
נעמן
קנינו סט מגבות וצלחת לפסח. הפריטים באיכות גבוהה מאוד ובמחיר מצויין. החנות יפה מאוד ומרשימה בהתאם למותג. חוויית קנייה מצויינת.
חנות כלי בית זולה
קנינו בחנות זו פלטת שבת במחיר זול מאוד. במהלך תקופת החגים יש בחנות מבצעים טובים למתנות לפסח או ראש השנה - מומלץ להתעדכן לפני כל חג על המבצעים המתקיימים בחנות.
  • 1

58 סניפים של נעמן

נעמן, אשדוד

ז'בוטינסקי 41, אשדוד

08-9709804 08-9709804

נעמן, אשקלון

שד' בן גוריון 21, אשקלון

08-6886232 08-6886232

נעמן, רחובות

ביל"ו 2, רחובות

08-9493773 08-9493773

נעמן, ראשון לציון

ההסתדרות 6, ראשון לציון

03-6037852 03-6037852

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist