Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
מרפדיית פינחס והריפוד מושלם בתל אביב

לצרוס משה 8, דרום תל אביב

(60)
072-3223506 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על מרפדיית פרץ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

רפדים

תיקון ושיפוץ רהיטים

צביעת רהיטים ופוליטורה

חידוש ריהוט עתיק

החלפת קפיצים ברהיטים

תחומי עיסוק נוספים

צביעת רהיטים ופוליטורה

ניקוי שטיחים

שימור וחידוש רהיטים וחפצי אומנות

עבודות ריפוד

ניקוי שטיחים

החלפת ריפוד לרהיטים

סוגי ריפודים

בד טבעי

בד סינתטי

עור

דמוי עור

בסגנון עתיק

עוד פרטים

מוצרים נלווים

בדי ריפוד

שירותים נלווים

עבודה מול מעצבים

תפירת כיסויי מיטה

תפירת מזרנים

ייצור ושיפוץ כריות

ייעוץ והצעת מחיר בבית הלקוח

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-7265229

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מרפדיית פרץ
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מרפדיית פרץ

4.5
שירות 4
מחיר 4.5
עמידה בזמנים 5
שביעות רצון 4
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איש צנוע והמחיר בהתאם
הגעתי לאחר המלצות לבצע ציפיות לכריות נוי מבד שרכשתי בנפרד. המחיר היה סביר עד זול לעומת השוואות, ביצע באותו הרגע. יצא איכותי. ממליצה.
רפד ברמה בינונית ומטה עם יחס בוטה ומשפיל. הזול יצא יקר מאוד.
חיפשתי באתר רפד ופניתי אליו בעקבות ההמלצות שקראתי באתר זה. בסך הכל עבודה פשוטה של ריפוד 4 כריות לשתי כורסאות והחלפת רצועות /חגורות על המושב. הבאתי את הכריות הישנות והבד. השיחה טלפונית והפגישה הראשונה במרפדייה היו נעימות: פרץ אדם שקט, עייף משהו אבל עשה רושם, לפי כלי העבודה שיש לו וההסברים, כי הוא באמת מקצועי. בפגישה סוכם על המחיר - מחיר זול . לאחר יומיים פרץהתקשר אלי ואמר שלא ניתן לרפד את הכריות שהבאתי, כי הן ישנות והציע כי ארכוש ממנו כריות ספוג בסכום מסויים. הסכמתי. כאשר באתי לקחת את העבודה הבחנתי שהכריות אינן ישרות. כאשר העזתי לומר לו שאני חשה שמשהו לא בסדר - פרץ התפרץ עלי וצעק עלי וקילל אותי : " תימניה מסריחה". התפתח בינינו וויכוח שבסופו שילמתי לו, וכאשר באתי הביתה הבנתי שהוא פשוט הרכיב כרית ישיבה משאריות של ספוג שהיו לו בחנות!! כרית לא אחידה שהורכבה מכ-20 חתיכות ספוג שונות בגודלן.התקשרתי אליו ודרשתי כרית חדשה. הוא לא התווכח. נסעתי אליו שוב, ואז ראיתי שהוא חותך מתוך מלבן גדול של ספוג את הכרית, לפי העין. ובשל מבנה הספוג - לעולם הכרית לא תהייה ישרה בשוליים שלה. שאלתי למה הוא נותן כרית כזו. ואז הוא אמר לי: להזמין כרית ישיבה של ריפוד שתהייה ישרה ואחידה לוקח שבועיים ועולה עוד 20 ש"ח לכרית. כאשר אמרתי לו שהוא היה צריך לתת לי את האפשרות להחליט בעניין ושהייתי בוחרת באפשרות של המתנה ולהוסיף את המחיר הנדרש, כי לא כל יום מרפדים, הוא כעס ואמר לי " את אף פעם לא תהייה מרוצה את צריכה טיפול פסיכיאטרי". אז מי שרוצה עבודה בינונית ומטה במחיר זול בצרוף יחס משפיל - זו הכתובת. דרך אגב - לתמונה המוצגת כאן - אין כל קשר למרפדייה עצמה, שהיא די עלובה ומוזנחת.
תגובות (1)

פרץ תמונה מגיב
תגובה של פרץ

06/01/2015

הגברת לקחה את הכריוית בלי לשלם ... וכנראה שהיא רצתה להצדיק את עצמה לכן היא כתבה עלי שרמת העבודהשלי בינונית ומתה עובדה שהיא כן מתשמשת איתם ולא תיפשה רפד אחר .. היא פשות ניצלה את תום לבי בכד.י לא לשלם.
בעל מלאכה כמו שצריך
פרץ, אדם עדין ושקט. בכל פעם שהתקשרתי נעניתי מיד. הוא ריפד עבורי שתי ספות בפחות משבוע וברמת גימור טובה מאוד. הופתעתי לטובה מהמחיר.ללא ספק, אשוב לרפד אצלו.
אמין, זול ומקצוען - בעל מקצוע "של פעם"
אחרי שיחת טלפון מקדימה עייפה משהו, ובשל אדישות מופגנת של האיש גם במהלך הביקור במרפדיה, זוגתי שתחיה הביעה ספקנות. אלא שבמבט מעמיק יותר במרפדיה שמנו לב שכל כלי עבודה, ספוג או חוט מסודרים כמו חיילים במסדר, מה שגרם לנו להבין שכנראה בכל זאת האיש יודע מה הוא עושה. המחיר שקיבלנו היה הוגן ביותר שלא לומר זול. פרץ התחייב לעשות את העבודה תוך שבוע והסתפק ביומיים פחות. הרהיטים (ספה 1.80 מ' וכורסת טלויזיה עם הדום) חזרו יפים מתמיד.
הכל היה טוב, לא בחנתי עוד הצעות, השירות הגיע בזמן המחיר היה טוב
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist