Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

פיתגורס (1986) בע"מ

על השירות

תחומי העסק
ציוד משרדי ומכונות
אזורי שירות
פתח תקווה
שפות שירות נוספות
אנגלית
להמשך קריאה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיתגורס (1986) בע"מ
נווט

הצג חוות דעת גולשים (1 חוות דעת)

מחיר
(1.0)
זמינות
(1.0)
שביעות רצון
(1.0)
שירות
(1.0)
איכות
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
17/01/2016
זלזול מוחלט בלקוח
(השיחות עם כל הנציגים מוקלטות )קניתי דפי A4 שלא פתחתי כלל ושילמתי במזומן ולאחר מכן ביקשתי להחליפם.לקח להם מס' שבועות להשיב לי,כאשר מדי מס' ימים התקשרתי לברר מה מצב הפנייה שלי ובכל פעם מחדש נוכחתי לגלות שאף נציגה לא מצליחה לאתר את פנייתי, כנראה כי לא טרחו לתעד דבר.נאלצתי להמתין המון זמן עד שבכלל ענו לי ואז לחזור על הסיפור מחדש בכל פעם מול פקידה אחרת, עד שלבסוף השיבו לי בחיוב ואספו בחזרה את הדפים. כאשר בחרתי מקלדת במקומם, התחילה שוב מסכת טלפונים-פקידות שחששו לבצע לי את ההזמנה כי מדובר בהחלפה שכנראה איש לא עדכן שיש הרשאה לבצע, המתנה על הקו במשך דקות ארוכות והשארת הודעות שאליהן איש לא טרח לחזור. רק ב24.12.15 הצלחתי לתפוס בטלפון פקידה שביצעה את ההזמנה. המקלדת שהגיעה לא עבדה,(פרט לעובדה הזניחה שעלתה לי 138 ש"ח ללא עכבר ושבמקומות אחרים שוויה כ110 ש"ח), ובבדיקה קצרה באתר שלהם גיליתי שאינה מופיעה במלאי וחשדתי שמדובר בעודפים סוג ב'. ומכאן הסיפור שוב חזר על עצמו- הם אספו את המקלדת ולא החליפו אותה והשאירו אותי ללא הסחורה וללא הכסף.הפעם התקשרתי לפלאפון של הנציג שלהם בשטח, והוא הבטיח שיטפל בי במהירות, אך בשבועיים הבאים נאלצתי לתזכר אותו מדי בוקר ולעיתים גם בצהריים. כאשר בכל פעם יש התקדמות מעטה עד אפסית: אחרי מס' שיחות הוא רק בירר את קיום ההזמנה, אחרי עוד כמה שיחות ממני הוא סוף סוף יידע את המנכ"ל על כך אבל למנכ"ל לא היה זמן להחליט איזה מקלדת לשלוח לי במקום, אחרי עוד כמה שיחות שבהן התיאשתי וביקשתי את כספי בחזרה הוא טען שזה סיפור אחר לגמרי ושגם זה צריך לעבור דרך המנכ"ל. היום התקשרתי אליו והודעתי לו שעד סוף היום אני צריכה תשובה, לפני שאפנה למועצה להגנת הצרכן ולתביעות קטנות. תשובה לא התקבלה.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist