Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קניון שבעת הכוכבים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קניון שבעת הכוכבים בע"מ

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

קניונים ומרכזי קניות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-9519898

פקס 09-9519897

עסק זה נמצא בקניון שבעת הכוכבים - הרצליה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קניון שבעת הכוכבים בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על קניון שבעת הכוכבים בע"מ

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניון גדול ומגוון
בקניון שבעת הכוכבים מספר קומות. יש חנויות רבות של רשתות וחנויות מיוחדות לקניון. בקומת הקולנוע נמצאות מסעדות לאוכל מהיר. ברחבי הקניון יש דוכנים המצעים מזון, כמו ריבר, רולדין ועוד. המקום נקי ונעים להסתובב בו.
קניו שבעת הכוכבים
הגענו לקניון לראות סרט. אולם קולנוע רב חן . קניון שבעת הכוכבים הוא קניון גדול יחסית וקיים בו גם סופר למי שרוצה לעשות קניות. קניון עם המון אנשים שמטיילים בו והחנויות מגוונות והמחירים לא כל כך זולים בקניון. יש חנייה מאוד גדולה בחוץ ושתי כניסות חיצוניות.. כמובן שאפשר גם להיכנס מהחניון עצמו.
קניון 7 הכוכבים בהרצליה
קניון גדול ויפה מאוד, נמצא בלב הרצליה.. יש חנייה גודלה מאוד אך לא תמיד קל למצוא. הקניון מלא בימי שישי. נחמד לטייל ולקנות מה שצריך משפע החנויות. פתוח בשבת..
שבעת הכוכבים
קניון גדול ומאוד מאוד נקי. יש מגוון רחב של חנויות והמחירים לא כל כך זולים אבל מאוד כיף לטייל בו. יש הרבה אוכל בקומה עליונה וחניות מחוץ ותת קרקעיות. אישית אני מאוד אוהבת את הקניון הזה כי הוא נמצא בעיר שלי וזה ממש קרוב אלי :)
הקניון הכי יפה שיש!
קניון שבעת הכוכבים קניון מהמם ביופיו, מכיל מגוון רחב של חנויות והרבה אוכל :) החנייה מאוד גדולה בחוץ אבל תמיד מלאה מאוד, בנוסף יש חניון תת קרקעי חינם, נדיר למצוא גם שם חנייה, מעדיפה לחפש בחוץ. הקניון נקי, הנאה גדולה למי שאוהב קניונים ובשבת- פתוח גם :) תגיעו ותהנו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist