Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ארוספורט - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', שבת
ימים ב' - ה'
יום ו'
8:00 - 17:00
8:00 - 13:00, 16:00 - 20:00
8:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

אוהבים ספורט? אז יש לנו הרגשה שתאהבו את ארוספורט. אנחנו מציעים במקום אחד כל מה שספורטאים חובבים ומקצועיים צריכים: נעלי ספורט, ביגוד ואביזרים משלימים של החברות המובילות בעולם. תמצאו פה את אדידס, נייק, ריבוק, ניו באלאנס, סוקוני ועוד הרבה מותגים אחרים. המגוון מתאים לגברים, לנשים ולילדים בכל הגילאים. הכי פשוט להזמין באתר, בלי להזיע יותר מדי, וליהנות ממבצעים מיוחדים ומכל הקולקציות החדשות. מחכים לכם בארוספורט - צאו לדרך!

עוד פרטים

מידע נוסף על ארוספורט

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

ציוד ספורט ובגדי ספורט

הלבשה והנעלה

בגדי ספורט

נעלי ספורט

לגברים

לנשים

סוג הלקוח

ציוד ובגדי ספורט ללקוחות פרטיים

שירותים מיוחדים

אפשרות רכישה באמצעות האינטרנט

אפשרות למשלוח עד הבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9674796

פקס 03-9674796

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ארוספורט
נווט

יצירת קשר עם ארוספורט

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ארוספורט

3
ציון כללי 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ממליץ להתרחק. התקשרתי לחנות להסביר שהמידה לא מתאימה ושאני רוצה להחזיר אבל אגיע עוד שבוע. המוכרת אמרה שאין שום בעיה, אבל לא דאגה להגיד שיש לי 48 שעות להחזר כספי, ולאחר מכן זה רק זיכוי. כשהגעתי לחנות המוכר אמר: "תסתכל בתקנון של האתר"
מקום יפה, אבל עממי מאוד
המקום מאוד עמוס, בעיקר בקיץ. למי שזה לא מפריע אז דווקא הברכות במצב מצויין.
מומלץ ביותר
מומלץ בגלל חדר הכושר במקום. בימי שבת קצת עמוס, במיוחד בימי החופש הגדול אבל במשך השבוע פשוט תענוג. מתקנים ברמה גבוה, ניקיון, מצילים איכותיים בבריכות וכו'.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist