Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אלקטרופוטו - דורון דוידי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 18:30
צפה בשעות הפעילות

מחפשים מצלמות או ציוד למצלמות? אלקרופוטו בע''מ היא החברה בשבילכם. החברה משווקת, מזה שנים, מצלמות מכל סוג: מצלמת וידאו, מצלמת סטילס, מצלמת אקסטרים ועוד, כולן מגיעות עם אחריות מלאה של היבואן. לצד זה, תוכלו למצוא אצלנו גם עדשות, חצובות, פלאשים, אביזרי תאורה, תיקים, פילטרים, סוללות ושאר אביזרים חיוניים.
אלקטרופוטו בע''מ הוקמה לפני למעלה משני עשורים, והיא ממוקמת במיקום אידיאלי ברחוב אלנבי בתל אביב. החברה, בבעלות דורון דוידי, מציעה גם מוצרי חשמל אחרים, מחשבים, אביזרים למחשבים ועוד, והיא ידועה במחירים הנוחים עבור מוצריה או שירותיה.

עוד פרטים

תחומי שירות

שיווק מצלמות, ציוד ואביזרי צילום

מידע נוסף על אלקטרופוטו - דורון דוידי

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

אביזרי צילום, ציוד צילום

סוג המצלמה

מצלמות דיגיטליות

מצלמות וידאו

מצלמות דיגיטליות קומפקטיות

מצלמות וידאו עם זיכרון פלאש

מצלמות וידאו ברזולוציית HD

עוד פרטים

יצרני מצלמות

מצלמות Canon

מצלמות Fuji

מצלמות Olympus

מצלמות Panasonic

מצלמות Sony

עוד פרטים

ציוד ואביזרים למצלמות

עדשות למצלמות

פילטרים לעדשות

אביזרים נלווים לעדשות מצלמה

שנאים ומטענים למצלמות

סוללות למצלמות

עדשות זום

עדשות זום רחב

עדשות מצלמה רגילות

עדשות DX מותאמות דיגיטלית

עוד פרטים

ציוד משלים לצילום

חצובות

תושבות למצלמות

ציוד נשיאה ותחזוקה

רצועות נשיאה למצלמות

רצועת ראש

שירותים מיוחדים ומוצרים נלווים

ציוד ואביזרי צילום עם אחריות

ציוד ואביזרי צילום להזמנה אונליין

קהל יעד

לקוחות פרטיים

אנשי מקצוע

מוסדות ועסקים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5603751

פקס 03-5666499

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אלקטרופוטו - דורון דוידי
נווט

יצירת קשר עם אלקטרופוטו - דורון דוידי

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על אלקטרופוטו - דורון דוידי

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4
זמינות 4
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מצויין, מקצועי ומהיר
הזמנתי ביום שלישי בערב מסיר שיער לנשים מדגם Braun Silk epil 5 5-239 המוצר הגיע למרכז החלוקה דרך שליחות צ'יטה כבר ביום חמישי. המוצר איכותי, השירות מהיר והמחיר זול. חווית קנייה !
פניתי ל"אלקטרו פוטו - דורון דוידי" בשביל לרכוש מכונת תספורת, הם היו פצצה, נחמדים, אדיבים ושילמתי מחיר זול.
מצלמה וחוסר שרות
מצלמה שקניתי יקרה וטובה, לאחר תיקון ששילמתי עליו 700 ש"ח ורדפתי אחרי בית העסק מעל חודש, הגיעה המצלמה "מתוקנת". במהלך החודש הזה הייתי בחו"ל ללא מצלמה. אחרי הבטחות חוזרות ונשנות שהמצלמה תהיה כל פעם עוד כמה ימים או מחר. הפעם טסתי לטיול משמעותי של חודש, פותחת את המצלמה וביום הראשון של הטיול היא לא עובדת. חודש טיול בלי מצלמה אחרי ששילמתי מחיר מלא, על אף שהיתה אחראיות, רק שהפעם היא לא התאימה לתקלה באופן מפתיע. העברתי לפני שבוע שוב את המצלמה, הובטח לי שיחזרו אלי למחרת לעדכן מתי תהיה מתוקנת. והבטיחו שמקסימום עוד יומיים או לכל היותר עד סוף השבוע אקבל עדכון, מובן שדבר מכל אלה לא קרה. אנשים ללא מילה, ללא שרות, ועדיין אני בלי מצלמה שקניתי רק לפני מספר חודשים. הישמרו!
מכונת גילוח
הבן שלי הגיע לגיל שהוא רוצה מכונת גילוח. עשיתי סקר שוק נרחב ולבסוף הגעתי לאתר של אלקטרו שופ באינטרנ. ביצעתי את ההזמנה והם התחילו לעדכן אותי שהחבילה הדרך. המכונת גילוח הגיע אחרי כמה ימים, אבל בקופסא הייתה פתוחה. מייד התקשרתי וענה לי בחור שדיבר בצורה צינית ומגעילה. מסתבר שהמכונה מגיעה מארה"ב והם צריכים להחליף את השנאי. התלוננתי על תשובת הנציג והבעלים של המקום התקשר אליי, התנצל והסביר את הבעיה. המכונה טובה ובני מרוצה מאוד.
אלקטרופוטו
בתאריך ה 17/3/13 קניתי באלקטרופוטו טושים לכתיבה על דיסקים החוויה הייתה יוצאת דופן המוצר עוד לא הגיע אבל השירות היה גורם משמעותי בחזרתי לרכוש בחנות זאת היום התקשרתי ואמרו לי שהמוצר יגיע ביום יומיים הקרובים רק בגלל השירות של אותו נציג הסיכויים שאני יחזור לקנות באלקטרופוטו גבוהים מודה להם על כול רגע שרכשתי מהם מוצר כולשהו
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

27/03/2013

המון המון תודות על החוות דעת. חג אביב שמח. :-)
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist