Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה
אורלנדו שעונים בחיפה

חיפה

(9)
072-3213584 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על הבורסה לשעונים

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

תיקון ומכירת שעונים

מאפיינים נוספים

רכישה בתשלומים ללא ריבית

חלפים לשעוני יוקרה

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

גרמנית

צרפתית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8121122

פקס 04-8502727

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הבורסה לשעונים
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על הבורסה לשעונים

4
ציון כללי 3
שירות 4.5
זמינות 4
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
החלפת סוללה בשעון
חנות בורסה לתכשיטים בגרנד קניון, בקומה הראשונה, זאת הבחירה הטבעית שלי להחלפת סוללה בשעון יד. הגעתי, נתתי את השעון, ואחרי רבע שעה קבלתי את השעון בחזרה .
תיקון זכוכית שעון
הגעתי לתיקון שריטה בזכוכית של שעון חדש שקניתי לפני חצי שנה, השעון חזר מהחלפת זכוכית כשהמחוגים נתקעים אחד בשני ונעצרים. המוכרת בחנות דיברה באופן מבישה ולא מכבד וטענה שזה בוודאות לא טעות שלהם ולא הסכימה לשלוח לבדיקה/לברר עם הטכנאי למה השעון חזר ככה. בשיחה עם מנהל החנות הוא הסכים לשלוח את השעון לבדיקה ומאז עבר שבוע וחצי שכל יום אני שומע תירוץ אחר למה השעון עדיין לא חזר.
החלפת סוללה
הייתי צריכה להחליף סוללה בשעון ראדו שלי. בלי להסס החלטתי להגיע לחנות הבורסה לשעונים בגרנד קניון, מכיוון שאני סומכת עליהם. מסרתי את השעון, המוכרת שאלה אם אני נכנסת איתו למים, עניתי בשלילה, ואז ענתה שכנראה אפשר להחליף סוללה במקום. נגשה לשאול את השען, והוא אמר ששעון ראדו נשלח למעבדה להחלפה ולסגירה מתאימה לאטימה. סמכתי עליו ושמחתי כששמעתי את תשובתו. הבעיה היחידה שלי הייתה כמה זמן זה יקח, נאמר לי שלמחרת שולחים את השעון ושיגיע יום לאחר מכן והתקשרו אליי איך שיגיע. וכך היה.
שירות מקצועני ואדיב
זאת לא הפעם הראשונה שאני מגיעה לחנות לממכר שעונים הבורסה לשעונים שנמצאת בגרנד קניון בקומה הראשונה. כאן קניתי את השעון לגיוס של בתי הבכורה וגם את ה"שעון חיילות" (קסיו מוזהב) להמשך השירות שלה. בחודשיים האחרונים הגעתי פעמיים. פעם ראשונה עם שעון שבתי הצעירה קבלה בהשאלה לטירונות מחברה טובה, ולקראת סוף הטירונות הכפתור של הסטופר נתקע. בעל החנות אמר שכזאת תקלה בד"כ לא ניתנת לתיקון. בקשתי שוב והציע שאשאיר את השעון וישלח אות למעבדה. זה היה יום שישי לקראת צהריים והסברתי שביתי והשעון חוזרים לבסיס ביום ראשון בשש בבוקר. אז, הוא לקח את השעון, אמר שינסה,פתח אותו ותיקן אותו על המקום, ולא לקח על הכך תשלום. פעם שניה הגעתי לקנות את ה"שעון חיילות" (קסיו מוזהב) להמשך השירות של ביתי הצעירה.
רכישה בחנות
רכשתי מתנה לחברה- מבחר השעונים גדול והמחירים נוחים מאד. יש עיצובים ממש יפים שנעים בין פשוטים לבין יוקרתיים יותר. המוכרת הייתה נחמדה והציעה שעונים בהתאם לבקשותיי, בכללי מומלץ מאד לקנות שעון במקום זה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist