Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
בן נון - שירותי מיכון מטבחים תעשייתים בע"מ בפתח תקווה

ביטרמן 13, פתח תקווה

(2)
072-3218687 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
פרוידנטל א. מכונות מזון בע"מ בתל אביב

לבונטין 11, דרום תל אביב

(12)
072-2646449 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על פור שף

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

ציוד ושירות למטבחים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5611803

פקס 03-5625272

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פור שף
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על פור שף

4.5
ציון כללי 4.5
מחיר 3
זמינות 3
שביעות רצון 4
שירות 4.5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בסדר - אבל טעון שיפור בעיקר בשירות לבעלי צרכים מיוחדים
אנחנו נפרדות מבוסית אהובה שאוהבת לבשל והחנות על שלל הצעותיה ומגוון מוצריה התאימה לנו מאוד. החלטנו להשקיע. בנוסף, החנות מציעה סדנאות בישול מיוחדות תפור עליה. לא התלבטנו בכלל. "הפנויה" (בזמן - יחסית) שבינינו הגיעה לשם היום בשעה 10:00 בבוקר עם כסף מזומן והחלטה לקנות תווי שי ושובר לסדנה - 550 ש"ח אבל.... לא הצליחה להיכנס לחנות כיוון שיש שם 3 מדרגות גבוהות והיא, מה לעשות, מזה שנתיים מרותקת לכיסא גלגלים... (מה שלא מונע ממנה להגיע באופן עצמאי כמעט לכל מקום). בעזרתה של מוכרת אדיבה מאוד בשם מיכל , העסקה בוצעה ב ר ח ו ב !! לא מכובד ולא מכבד. אפילו משפיל. במקרים אחרים, רק בגלל העיקרון, וחוסר הרגישות היינו עוזבות את המקום בלי לבצע שום עסקה אבל כאן וויתרנו כי ידענו שזו המתנה שתשמח את הבוסית שלנו. העסק גם הפסיד כסף כי לזו שהגיעה הייתה גם רשימת קניות נפרדת בנוסף, לעצמה. ייאמר לזכות החנות שגם שובר ההשתתפות בסדנה וגם תווי השי נארזו והוגשו בצורה מאוד יפה ואסטטית לא יכולנו לבקש יותר מכך, אבל עניין הנגישות העיב על שביעות הרצון הכללית. ובכל זאת תודה למיכל המוכרת על ההשתדלות והרגישות.
כלים למטבח
אני חובבת בישול ובמיוחד חובבת חניות כלי בית וציוד למטבח. אני חברת מועדון של פור שף ואני מקבלת ניוזלטר עם המבצעים שלהם. בחנוץ יש תיוד לבשלנים חובבים ומקצועיים, כלי אפייה וגם מתקיימות סדנאות בישול ואפייה. הפעם רכשתי סכין לירקות וקרש חיתוך שהיו במבצע. ממליצה בחום על הרשת בכלל ועל הסניף הזה בפרט.
סדנת בישול מקסימה ומומלצת
קניתי לחבר שלי ליום ההולדת סדנת בישול איטלקי. 4 שעות שבו לומדים להכין חמישה מתכונים. עולה 280 שקל לאיש. היה שווה כל אגורה. השף הייתה מאוד מקצועית, חומרי הבישול טריים וטעימים, האנשים נחמדים. לא לומדים ממש את הכל, אבל מסתכלים על הכל וממש כיף. כל הזמן אוכלים פיצות ושותים יין, ובסוף מקבלים ארוחה מלאה. מאוד מומלץ גן כדי ללמוד לבשל וגם כבילוי.
יופי של חנות לחובבי הבישול
פור שף בקרליבך היא מסוג המקומות שזו סכנה מבחינתי להיכנס אליהם, כי אני יוצאת עם יותר מדי קניות... זו חנות נהדרת לציוד בישול ואפייה ולמוצרים נלווים, שכל כך רבים מהם אשמח לאמץ למטבח הפרטי שלי - ממגוון ענק של תבניות סיליקון לעיצוב מאפינס, עוגות וטראפלס בצורות מיוחדות, דרך סכיני שף מעולים וכלה במוצרי בישול לאפייה כמו מחית פיסטוק נפלא, נוגט (מומלץ), ברס (עוד יותר מומלץ) ועוד. יש לא מעט מוצרים לעיצוב עוגות וקאפקייקס שנותנים הרבה מאוד השראה וחשק לרוץ למטבח הקרוב ולהתחיל במלאכה. כיף של חנות!
איכותי בלי הרבה מגוון מעוצב
מגוון עצום של כלי מטבח פרקטיים אבל אין פריטים מעוצבים. אם מחפשים מחירים זולים יחסית לחנויות תל אביביות ובתמורה לקבל ציוד מטבח איכותי, זה המקום.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist