ישנה בעיית שמע בבניין, הוזמן לתיקון. נקבע זמן הגעה לשעה 14:00.
האיש לא הודיע בכלל שהגיע, צילצל באינטרקום כ-20 דק' לאחר הזמן שנקבע להגעה, שאל אם אני שומעת אותו, אמרתי שאני שומעת בקושי ועדיין יש רעשים.
תגובתו, זהו, אני תיקנתי החלפתי לכם רמקול ועכשיו זה בסדר. ירדתי למטה, הוא הגיש לי רמקול ישן שאינני יודעת אם הוצא מהמערכת שלנו או היה בין כליו, כפי שציינתי, לא נוכחתי בעת "התיקון הכושל". רציתי לבדוק אצל הדיירים אם הם שומעים, הוא לא אפשר לי לבדוק בטענה שזו בעייה כללית ואם אצלך שומעים אז אצל כולם שומעים.
בשיחת הטלפון בעת ההזמנה אמר שהתיקון יעלה 300 ש"ח ובזמן התשלום ביקש 380 + מע"מ, הזכרתי לו שבטלפון אמר 300 ואז אמר, או קיי 300 + מע"מ.
שילמתי בצ'ק מזומן סך 351 ש"ח למרות שלא הייתי מרוצה מהתיקון, הוא הבטיח שאם יהיו בעיות הוא יחזור לפתור אותן.
באותו ערב פנו אלי כמעט כל הדיירים וטענו שאינם שומעים מאומה.
הזמנתי אותו שוב, הוא בא ושוב לא עשה כלום, סרב לבדוק את המערכת ובצורה בוטה אמר: המערכת שלכם ישנה וצריך להחליף אותה, תזמינו אותי להחליף אותה ואזכה אותכם על התיקון.
ברור שלא לעולם לא נזמין אותו שוב לאחר התנהגות כזו וברור שלא אמליץ עליו לאף אחד!!!
12/06/2017