Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רוקי ספורט שיווק בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 18:00
9:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

אצלנו ברוקי ספורט שיווק בע"מ, הלקוח הוא במקום הראשון. אנחנו מתחייבים להביא לכם את כל סוגי מכשירי הכושר הביתיים האיכותיים ביותר, במחיר משתלם ועם שירות אישי ומקצועי, כולל משלוח והתקנה מהירה בבית הלקוח. אצלנו תמצאו את כל סוגי מכשירי הכושר הביתיים של מיטב החברות: מכשירי כושר מולטי טריינר, מסלולי ריצה, אופני ספינינג, שעוני דופק, ועוד, ממיטב היצרנים ובמחירים ללא תחרות.

עוד פרטים

מידע נוסף על רוקי ספורט שיווק בע"מ

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מכשירי כושר ביתיים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5076942

פקס 073-7257050

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רוקי ספורט שיווק בע"מ
נווט

יצירת קשר עם רוקי ספורט שיווק בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על רוקי ספורט שיווק בע"מ

3
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 3.5
זמינות 3.5
שביעות רצון 3.5
שירות 3.3
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המנהל פשוט צעק עלי שאנע מבזבז את זמנו. אחרי שאני מנסה לברר מול שירות הלקוחות האם אפשר לקנות רשת
תגובות (1)

Ehud - תמונה
תגובה של בית העסק

27/07/2023

מתחזה ללקוח שטוען שקניה אצלנו לפני שנתיים שלושה שולחן טניס ומבקש לקנות רשת לשולחן שקנה. בדקנו ולא מצאנו עבורו רשת. הודענו לו שאין לנו ואין ליבואן. אז הוא התרגז ואמר שאנחנו חייבים לספק לו ע"פ החוק. בדקנו את הנושא לעומק ומתברר שמעולם לא מכרנו את הדגם הזה של השולחן. וגם חיפשנו ע"פ מספר הטלפון ומתברר שהאדם הזה מעולם לא קנה אצלנו כלום. הוא התקשר לחנות 3 פעמים ובכל שיחה הוא החזיק את הנציג שלנו יותר מ 10 דקות על הקו. ממש חוצפן ומתחזה ללקוח שלנו. אמרתי לו שהוא לא קנה אצלנו את השולחן והוא מעולם לא קנה אצלנו כלום.ואין לי זמן יותר לבזבז עליו. סתם נוכל קטן
פניתי ל"רוקי ספורט שיווק בע"מ" על מנת לקנות מכשיר מתח. השירות שקיבלתי היה מקצועי והיחס אדיב, שילמתי מחיר בהתאם, ביררתי מחירים ופניתי אליהם מכיוון שרק להם היה את הדגם שחיפשתי.
פניתי לבית העסק לצורך רכישת חגורת הרזייה, שילמתי מחיר טוב וקיבלתי שירות מקצועי עם יחס אדיב, פניתי אליו מכיוון שרק אצלו היה ניתן למצוא את המוצר שרציתי באזור מגורי.
תגובות (1)

Ehud - תמונה
תגובה של בית העסק

21/05/2017

תודה על הפירגון
שירות גרוע
שירות גרוע ויחס גרוע. הזמנתי כפפות שאני מתאמן איתם תמיד. הכפפות התחילו להיקרע אחרי ארבעה אימונים (דבר אשר לא קרה בפעמים הקודמות שקניתי את סוג הכפפות האלו). יצרתי קשר עם החנות בשביל להודיע להם כי המוצר פגום. המוכר הסכים לשלוח לי כפפות חדשות אך הודיע לי שאחויב ב29 ש"ח דמי "טיפול ומשלוח". אציין שהכפפות עולות 45 ש"ח. בסך הכל רציתי לבצע עסקה ולקבל כפפות נורמליות, אלא שכנראה ואני צריך לשלם פעמיים גם כאשר מדובר בפגם במוצר. לא רק זה, כאשר באתי בתלונות על התשלום הנוסף, המוכר אמר שגם את זה עכשיו הוא לא מוכן לעשות ושהוא "עשה לי טובה". כמו שאמרתי - שירות גרוע ויחס גרוע. בושה!
תגובות (1)

Ehud - תמונה
תגובה של בית העסק

28/03/2016

רוקי ספורט היא חברת שיווק מהוותיקות בישראל. למעלה מ 39 שנות ותק. אנחנו ספקים של משרד הביטחון ,משרד החוץ, משרד ראש הממשלה, קופת חולים מכבי ,כללית, רשויות מקומיות בכל הארץ ועוד..... . לקוח קנה כפפות גריפד לפני 3 חודשים .למוצר הזה כתוב בפרוש אחריות למוצר בקבלתו !!! .הוא פנה אלינו והתלונן על כך שנקרעו לו. ביקשנו ממנו תמונה של הכפפה הקרוע קיבלנו תמונה של הכפפות עם איזה שהיא נקודה לבנה (בפרוש לא קרע) .ראיתי לנכון למרות שאין אחריות להציע ללקוח בזוג חדש נוסף ללא משלוח של הכפפות הקודמות בעלות של 29 ש"ח עבור המשלוח או לחלופין להגיע לחנות עם הכפפות ושנחליף לו אותם. הוא התחיל לאיים שידרג אותנו גם אם נחייב אותו ב 29 ש"ח ונשלח לו זוג חדש. מכוון שכך הוחלט לדבוק בתנאיי האתר ולא לשלוח לו ולהשאיר את זה לשיפוטכם קונים יקרים כל חוות הדעת על רוקי ספורט מעידים על שרות מעולה ומחירים זולים וכך נמשיך לפעול.
פניתי ל"רוקי ספורט" על מנת לרכוש שעון, הטיפים וההסבר היו טובים, אני אחזור לקנות מהם בכיף בעתיד, אין לי שום דעה שלילית, הם סבלניים והסבירו לי פעולה אחר פעולה על המוצר, קיבלתי שירות אדיב וזה בא לידי ביטוי במילים נחמדות, קיבלתי את השעון אחרי יומיים למרות שחשבתי שיקח יותר זמן, המחיר היה סביר לעומת אתרים אחרים, לדעתי השירות היה שווה את זה.
תגובות (1)

Ehud - תמונה
תגובה של בית העסק

13/01/2016

לקוח מצויין
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist