Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אנג'ל המרכז לקוסמטיקה רפואית - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג' - ה'
יום ו'
8:30 - 19:30
8:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - טיפול ראשון חינם מתוך מערך טיפולים

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

אנג'ל המרכז לקוסמטיקה רפואית, בהנהלתה של הקוסמטיקאית הפרא רפואית, אנג'ל אליאלב, מומחית לבעיות עור, מעניק מגוון רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים. במרכז הממוקם בעיר ראשון לציון תוכלו ליהנות מטיפולי פנים, טיפולי פילינג, טיפול באקנה, טיפולי אייג'ינג, טיפולי הידרה, טיפולים לניקוי והזנת העור, טיפול בצלוליט, עיסוי פנים, טיפול למיצוק העור, טיפול בקמטים, טיפולי בוטוקס, הסרת שכבות שומניות, טיפול בפיגמנטציה ועוד.

עוד פרטים

תחומי שירות

טיפולי פנים פילינג טיפול באקנה אנטי אייג'ינג טיפולי הידרה טיפולי ניקוי לעור טיפולי הזנת העור טיפול בכתמי עור טיפול בסבוריאה טיפול בצלוליט ניקוי פנים הוצאת קומודונים מסכות פנים עיסוי פנים פילינג עמוק פילינג יהלום פילינג עם חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות פילינג עם חומצה גליקולית פילינג עם חומצה לקטית פילינג עם חומצה סיליצילית טיפול פוטו ריג'ובניישן מיצוק העור טיפול בקמטים טיפולי בוטוקס טיפול הידרה דרמי טיפול הידרה ליפט טיפול הידרה עיניים ניקוי יסודי של העור הסרת שכבות שומניות החדרת לחות בעזרת עיסוי טיפול בפיגמנטציה הסרת כתמי שמש הבהרת כתמי עור
עוד פרטים

מידע נוסף על אנג'ל המרכז לקוסמטיקה רפואית

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

הסרת שיער

קוסמטיקאיות

קהל יעד

טיפול קוסמטי לנשים

גברים

בני נוער

שומרי מסורת

מאפיינים נוספים

עיצוב גבות

איפור מקצועי

בניית ציפורניים

מכירת תוספי תזונה

תכשירי קוסמטיקה וטיפוח

הסרת שיער בשעווה

מניקור ופדיקור

קוסמטיקאית פרא רפואית

איפור קבוע

הסרת שיער באינפרה

עוד פרטים

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3224070

טלפון נוסף 03-9643636

פקס 03-9661220

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אנג'ל המרכז לקוסמטיקה רפואית
נווט

יצירת קשר עם אנג'ל המרכז לקוסמטיקה רפואית

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על אנג'ל המרכז לקוסמטיקה רפואית

3.9
ציון כללי 3.6
שירות 1
מחיר 2.8
זמינות 4.8
שביעות רצון 4.5
שירות 4.6
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איך אנגל אמרה לי אם את אוהבת את עצמך את תשקיעי למרות ששאלתי מספר פעמים על העלות והיא סרבה לענות.... אם אתם אוהבים את עצמכם תתרחקו. יחסי אנוש גרועים ביותר, תהליך מכירה אגרסיבי ולא נעים. באתי לטיפול פיגמנטציה, שלמתי 100 מראש. יצאתי בעצבים וללא טיפול אחרי ספיץ מכירה של 40 דק עד שהדעתי לייאוש ועזיבת המקום.
תגובות (2)

אנג'ל - תמונה
תגובה של בית העסק

16/12/2022

שילת היקרה תודה שהקדשת זמן לכתוב לנו תגובה . הגעת לאנג'ל מרכז לקוסמטיקה רפואית לקבל מענה לנושא של פיגמנטציה שמפריעה לך הרבה זמן ,ושניסית לטפל בנושא ללא תוצאות . אנג'ל הקוסמטיקאית ומאבחנת רב מערכתית, לפני כל טיפול יושבת עם לקוחה עושה אבחון עור והתאמת טיפול ואכן ישבה אתך והסבירה על תהליך שאכן את צריכה לעשות ולעבור על מנת להבהיר את הפיגמנטציה . מכבדים אותך ואת פרטיותך ולא נרשום כאן את מצב העור שלך לאחר האבחון . צר לנו שקיבלת החלתה לא לטפל אצלנו כי אנחנו יכולים לתת לך מענה הולם . אג'ל מרכז לקוסמטיקה קיימים כ.25 שנה בראשל"צ עם אלפי לקוחות מרוצים שמגיעים ומרוצים וממליצים גם לחברות /ים תמיד כאן לתת שרות .הולם ונכון ומקצועי .

angel1967leads - תמונה
תגובה של angel1967leads

03/01/2023

שילת היקרה , תודה שהתפנית לרשום את הביקורת . הגעת לאנג'ל מרכז לקוסמטיקה בעקבות פרסום בפייסבוק בנושא הפיגמנטציה ולפי שאלון שמילאת בקליניקה אכן את מנסה זמן רב לטפל בנושא ללא הצלחה יתרה . כל לקוחה שמגיעה לקליניקה מקבלת ועוברת אבחון עור מעמיק וממצא ,ושלך ערך כ.40 דקות כי אנחנו לא חוסכים בזמן ומה גם שלא חייבנו אותך על כך ועל מנת לתת מענה הולם ואכן כך נהגנו גם איתך . נכון הדבר שהלקוחה חייבת לעבור תהליך על מנת לקבל תוצאה וזה לא יקרה מטיפול אחד יש תוכנית טיפולים המותאמת באופן אישי . צר לי שלא קיבלת את המלצתנו לטיפול בנושא ,ממליצה לך יקירה לעבור את התהליך גם אם לא אצלנו בכול מקום ולא להזניח את הנושא .מאחלת לך הצלחה . תמיד כאו לרשותך .
מאוד מאכזב
ממש התאכזבתי! אמרו לי בטלפון לבוא לטיפול פנים ב200 שקלים . טיפול עם פילינגים וקרמים לחות, שאגב מתאים לכל גיל. כאשר הגעתי פגשה אותי אנג׳ל והכניסה אותי לשיחת יעוץ של שעה , שבמהלך השעה הזאת היא דיברה איתי על כמה הפנים שלי לא טובות ועל זה שיש לי קמטים ואגב אני בת 23 ויש לי רק קמטי מימיקה קטנים בעניים . במהלך כל השיחה היא דיברה איתי על הקרמים של חווה זינבוים ועשתה לי שיחת מכירה שהוציאה לי את כל המיץ. לבסוף היא אמרה שהטיפול שהציעו לי ב200 שקלים לא מתאים לי כי זה טיפול למעל גיל 30 ושטיפול לעור צעיר יעלה 350 שקלים. פשוט חוצפה בזבזתי שעה על כלום ! לא ממליצה בכלל
תגובות (1)

אנג'ל - תמונה
תגובה של בית העסק

09/10/2018

Kristina יקרה אכן הגעת לטיפול שפורסם ב 199 שח' שאומר... ומיועד לסובלים בבעיות אקנה , כמו כל לקוחה נכנסת לאבחון ויעוץ לאנג'ל ,שהיא קוסמטיקאית מומחית ומאבחנת רב מערכתית לפני טיפול ,כי חשוב לנו לתת ולהתאים את הטיפול הנכון לכל לקוחה /לקוח . לאחר אבחון ובירור צרכים הובהר לך שהטיפול שפורסם לא מתאים לך כי את לא סובלת מאקנה,והוצע לך טיפול נכון לך והמלצה לקרמים לשימור וטיפוח לעור הפנים בבית שזה נכון לכל אשה וגבר ולא חשוב הגיל. יעוץ והתאמה לוקח זמן ואנחנו נותנים את יעוץ במתנה לכל לקוח שניכנס ולא חוסכים בזמן! עצם העובדה שאת מציינת שיש לך כבר בגיל כה צעיר קמטי מימיקה קטנים שהופכים לגדולים עם הזמן אומר שאת חייבת טיפול משמר בבית. המלצתי לך יקירה לרכוש את המוצרים בכול מקום אפילו במקום אחר רק על מנת לתת טיפול נכון לך! תמיד כאן לרשותך .
פניתי לבית העסק לצורך רכישת קרם לפנים, קיבלתי שירות מקצועי, מהיר עם יחס אדיב, שילמתי מחיר סביר, לאחר שבדקתי במקומות אחרים, פניתי אליהם כי הם בדרך למקום עבודתי.
תגובות (1)

אנג'ל - תמונה
תגובה של בית העסק

28/09/2017

תודה ג'ולי יקרה ! נמשיך לעשות הכל על מנת להישאר במקום של נותן שרות מקצועי ואדיב
פניתי לבית העסק לצורך טיפול קוסמטי, השירות שקיבלתי היה מצויין, מקצועי וסופק בזמן, היחס היה אדיב, אולם המחיר היה די יקר, לא בדקתי מחירים במקומות אחרים עקב הכרותי עימם בעבר.
תגובות (1)

אנג'ל - תמונה
תגובה של בית העסק

03/08/2017

תודה שולמית ! תמיד דגלנו על שרות ,מקצוענות , ואדיבות ונשתדל תמיד לשאוף ליותר מכך . ופרגון מצד לקוח זה הדלק להמשך עשיה בכוון . תודה לך תמיד כאן למענך ובשבילך.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש קרם לחות לאשתי, קיבלתי שירות מצויין, כשהתקשרתי היא הבינה בדיוק מה אני רוצה והכינה לי את המוצר, הגעתי למקום והיא יצאה אליי לרכב על מנת להביא לי את המוצר, שילמתי מחיר סביר, בחנתי מקומות אחרים ובכל המקומות המחיר היה אותו הדבר, בחרתי בהם בגלל שרק אצלהם המוצר היה במלאי.
תגובות (1)

אנג'ל - תמונה
תגובה של בית העסק

26/07/2017

תודה על הפרגון! שמחים תמיד לתת שרות לשביעות רצון הלקוחות ,ונקפיד להישאר במקום של שרות טוב ואדיב!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist