מידע נוסף על אלפנט
אזורי שירות
זכרון יעקב
תחומי העסק
מוצרי חשמל
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אלפנט
2
דירוג כללי
sss
07/04/2015
2
חוסר מקצועיות
שמנו תמונות לפיתוח, רבע מהתמונות יצאו חתוכות ולא ניתן להשתמש בהן.
בפיתוח לא נאמר לנו שום דבר בעניין וגילנו את הדבר בבית.
כתגובה החנות הציעה לנו להדפיס בשנית את אותם התמונות בחצי המחיר, מכאן שהם לא לקחו אחריות על התקלה. כרמיתה
14/02/2015
1.5
מוצרים יקרים, שירות גרוע, יחס גרוע
באתי לחנות לקנות עכבר ואוזניות. המליצו לי על מוצרים יקרים ו"מעולים". המוכר נראה אמין, ופתחתי את הארנק. כשחזרנו הביתה גילינו שהעכבר לא מתאים לגיימרים, ושהאוזניות לוחצות ושהשמע באוזן שמאל וימין הפוך. חזרנו לחנות אחרי יום. המוכר היה אנטיפת, לא ניסה בכלל לעזור רק אמר שאין מה לעשות. התנהג בזלזול. ממש לא ממליצה לקנות שם. Uri
01/11/2014
5
שרות טוב מאד
קניתי באלפנט מכונת גילוח חשמלית. האספקה היתה מהירה והתקשורת עם החנות בענין האספקה היתה מעולה. אריאל
22/01/2014
1.5
יחס מחפיר
הזמנתי מצלמה דרך האינטרנט. אחרי שבועיים שהמצלמה לא הגיעה פניתי אליהם ולא קיבלתי תשובה. פניתי שנית והתברר שהמוצר לא קיים במלאי בכלל. אחרי שבוע חזר אליי המנהל שטען שהוא היה במילואים ולכן זה לא טופל כמו שצריך והבטיח לי ששולחים את המצלמה בדואר אקספרס. אחרי 3 ימים זה עדיין לא הגיע אבל התירוצים הגיעו ובשפע. המנהל החצוף ניסה עוד להאשים אותי שהבעיה היא בגישה שלי ובזה שאני לא מוכן לקבל את הדברים ובסוף אפילו ניתק לי את הטלפון בפנים!
פשוט שירות מביך מאנשים שאין להם מושג איך לתת שירות ללקוחות. 3 שבועות מרגע שהזמנתי ולמרות התחייבות לשליחת המוצר תוך חמישה ימים, טרם קיבלתי את המוצר!!
לא ממליץ לקנות מהם בשום אופן!! שמחה
12/01/2014
1
נסיון מאכזב ביותר בקניה בחנות אלפנט
בתאריך 19.10.13 נרכש מכם על ידינו מדיח מסוג מדיח כלים צרDelonghiWMD15 דה לונגי בעלות של 1575 ₪
זמן ההגעה המשוער על פי הסכם הקנייה היה 5 ימים.
כעבור למעלה משבועיים כשהתקשרתי לחנות התבשרתי כי אין באפשרותם לספק לנו את המדיח עבורו שילמנו וכי ישלחו לנו מדיח מדגם אלקטרה.
זמן ההגעה למדיח מדגם אלקטרה היה מספר ימים מועט וגם הוא לא הגיע אלינו.
לאחר העיכוב הרב במשלוח ואי העמידה בזמנים בקשנו בתאריך 05.11.2013 לבטל את העסקה מאחר ומכרתם לנו מוצר שאין באפשרותכם לספק.
תגובתכם הייתה כי המוצר כבר יצא אלינו, ושהננו צפויים לקבלו ביום א' (10.11) וכי ביטול יגרור אחריו דמי ביטול בסך 300 ₪.
לדאבוננו, גם המוצר החלופי שהוצע לנו לא הגיע אלינו.
בתאריך 01.12.2013, נתבקשתם על ידינו במייל לבטל בשנית את העסקה שבוצעה מאחר ואין באפשרותכם לספק לנו את המוצר עליו שילמנו.
בשלב זה פנינו לחברת האשראי ועצרנו את התשלומים.
בקשנו מ"אלפנט" שישיבו לנו את התשלום שכבר ירד 396 ₪.
נכון להיום, 11.1.14, לא קיבלנו את כספנו חזרה. וגם אין כל התיחסות של החנות לענייננו.
חיים ושמחה אליזה, אשדוד- 2
- 1