Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 21:30
8:30 - 14:30
שעה אחרי צאת שבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

מחסני תאורה רעננה
מחסני תאורה, רשת התאורה המובילה והמתקדמת בישראל, נוסדה בשנת 1998 על ידי נרי ואיציק חיימוב. ברשת 44 סניפים בפריסה ארצית מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון.
יועצי התאורה בחנויות מקצועיים ביותר בתחום התאורה ובעלי תודעת שרות גבוהה.התצוגה בחנויות רחבה ומגוונת ואפשרויות הקניה מתאימות לכל כיס.

עוד פרטים

מידע נוסף על מחסני תאורה

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

גופי תאורה וציוד תאורה

תחומי עיסוק נוספים

ייצור מנורות ונברשות

מותגים ורשתות - תיאורה- גופים וציוד

מחסני תאורה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7440660

פקס 09-7440660

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מחסני תאורה
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על מחסני תאורה

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
במחסני תאורה מצאתי את הנורה
היינו צריכים לחדש את מלאי הנורות לבית. לקחתי נורה שנשרפה ולא הצלחתי להשיג בחנויות שונות שחיפשתי. כשהגעתי למחסני תאורה הוצעה לי נורה מקבילה עם אותה הברגה לבית המנורה עם וט נמוך יותר. רכשתי אחת לנסות ולראות שאכן היא מתאימה. הערב חזרתי ורכשתי עוד 5 שיהיה ליתר בטחון. המוכרים בחנות מקפידים על הכללים, מכניסים רק 2 לקוחות כל פעם, מודדים חום בכניסה. הם מאוד אדיבים וסבלנים. יש מבצעים רבים בחנות, כדאי לגשת ולראות למי שיש צורך בכך. למשל מתאים לימים אלה תאורת חירום בגדלים ובמחירים שונים.
שירות אדיב
נכנסתי למחסני תאורה ברעננה לרכוש נורה. המוכר הציע מנורה עם אותה הברגה אך לא אותה רמת תאורה ולא אותו הדגם. רכשתי את הנורה בעלות של 7 ש"ח והיא התאימה לבית המנורה. השירות היה אדיב, מהיר ומקצועי. המוכר נתן לי את כל המידע על המוצר.
  • 1

46 סניפים של מחסני תאורה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist