Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה', שבת
יום ו'
9:00 - 21:00
8:00 - 21:00
צפה בשעות הפעילות

ייחודה ובידולה של רשת טיב טעם בא לידי ביטוי בחוויית הקנייה אותה היא מספקת ללקוחותיה: שירות, איכות, טריות המוצרים, מובילות קולינארית ומגוון רחב של מוצרים מבדלים מתוצרת מקומית ובינלאומית, וכן משלוחים בסופי שבוע וחגים, וכל זאת במחיר תחרותי.בואו ליהנות ממבחר מסחרר חושים של חומרי גלם איכותיים, טריים ויבשים, שחלקו ייחודי, מכל רחבי העולם, לצד סל המוצרים הסטנדרטי המוכר והאהוב על הקהל הישראלי.

עוד פרטים

מידע נוסף על טיב טעם

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

טיב טעם

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8818900

פקס 04-8818901

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טיב טעם
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על טיב טעם

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3.5
זמינות 4
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טיב טעם בחוצות המפרץ
עברו לאחרונה ופתחו חנות ענקית ומרשימה בחוצות המפרץ...מבחר ענקי של בשרים,גבינות,פירות וירקות. מחיר מעט גבוה ביחס לשאר הרשתות.
מגוון וזמינות מצויינים
בקניון חוצות המפרץ יש סניף גדול של טיב טעם. נוח להגיע אליו, יש חניה בשפע. פתוח גם בשישי ושבת. ניתן למצוא מגוון פירות, ירקות, מוצרי חלב, מוצרי מכולת. יש גם מאפיה ומעדניה עם גבינות, דגים ונקניקים. מוכרים גם תבלינים וגם מוצרים בריאים (ללא גלוטן, ללא סוכר, וכו'). אני מגיעה במיוחד כדי לקנות עוגיות מקמח כוסמין שנאפות במאפיה של טיב טעם, טעימות ודלות קלוריות.
מקום מיוחד
עברו לחוצות המפרץ, חנות גדולה ונקיה, אבל ביחס לחנות אחרת מסגנון זהה - מאוד יקרה. קונה שם רק מחוסר ברירה. וגם כרטיס חבר מועדון בתשלום ולא חינם. אבל פה ושם אפשר למצוא מציאות.
אין שרות זמין באיזור הפיצוחים
אין שרות זמין באיזור הפיצוחים והמתוקים רבע שעה עד שהיגיעה משהיא גם לאחר שבקשנו עזרה כאשר פניתי לקנות גביניות ורוגאלך היה בדיוק אותו הדבר,אתם חוסכים בכח אדם ומצפים שאנישים יעמדו ללא סיבה בתור כאשר אין תור. לכן לא רציתי לעשות מועדון ולא בטוחה שארצה שוב לקנות מוצרים שבהם צריך לקבל שירות
חנות גדולה וריקה
חנות מאוד מאוד מאוד יקרה וזה פשוט גורם לאנשים לא להגיע אליה, נכנסתי אליה, כי בני רצה ללכת לשירותים. והחנות פשוט היתה ריקה מבני אדם..... לא היה אפילו קונה 1. אין בה שום דבר מיוחד, סתם יקרה. קניתי 2 עוגות ליום ההולדת של בני וזאת כי היה להם מבצע לעוגות ובדיוק הייתי צריכה לקנות. אז במקרה יצא טוב. ולהגיד את האמת, העוגות היו טעימות מאוד ואיכות גבוהה. אבל אם המחירים היו גבוהים יותר עבורן, לא הייתי קונה.
  • 2
  • 1

39 סניפים של טיב טעם

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist