Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מ.א.מ.ש ייצור והתקנות בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - פגישת ייעוץ ראשונית אצל הלקוח חינם

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

מעוניינים להקים תאי שירותים וחשוב לכם לקבל את הפתרונות המובילים בשוק? חברת מ.א.מ.ש ייצור והתקנות בע"מ מעמידה לרשות לקוחותיה את המענה המקצועי, האמין והאיכותי ביותר בתחום חדרי השירותים בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח. כחברה מובילה בתחומה, אנו מתמחים בייצור ובהרכבת תאי שירותים לקשת לקוחות נרחבת לרבות לקוחות מוסדיים, בתי חולים, מעבדות ואחרים ומציעים תאי שירותים לשימוש פנימי או חיצוני, לבחירתכם. נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי, אישי ויעיל לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

מידע נוסף על מ.א.מ.ש ייצור והתקנות בע"מ

אזורי שירות

מפעלי גרנות

תחומי העסק

ציוד ואספקה לחדרי שירותים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3227884

טלפון נוסף 04-6288221

פקס 04-6288050

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מ.א.מ.ש ייצור והתקנות בע"מ
נווט

יצירת קשר עם מ.א.מ.ש ייצור והתקנות בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על מ.א.מ.ש ייצור והתקנות בע"מ

4
ציון כללי 3
מחיר 3
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 4
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי להתקנת שרותים חדשים. הכל היה בסדר, מוצר טוב והתקנה מוקדם ממה שהתחייבו. מחיר בהתאם לציפיות. בחנתי הצעות ובחרתי בו בגלל המחיר וחוות דעת באתר זאפ
פניתי כדי שיתקין עבורי מחיצות. השירות היה אדיב וקיבלתי את השירות בזמן. המחיר היה סביר בעיני. בחנתי מספר מקומות ומה ששכנע אותי להזמין דווקא אצלו, היה בגלל שקיבלתי חוות דעת טובה עליהם.
פניתי לבית העסק כדי לקנות ציוד, הסחורה שקיבלתי בינונית, שירות אדיב. המחיר היה יקר והמוצר התעכב. המליצו לי על בית העסק הזה לכן פניתי אליהם.
פניתי כדי לקנות חומר כדי לבנות תא שירותים. התהליך היה טוב מאוד, חוץ מבקשתו להביא צ'ק לפני קבלת הסחורה. השירות היה אדיב וקיבלתי את המוצר בזמן והייתי מרוצה. המחיר היה קצת יקר מידי. מאחר ואני מכיר אותם מהעבר, לא בחנתי מקומות אחרים.
היות והם היחידים בארץ שמספקים את מה שהייתי צריך, רק אליהם ניתן לפנות .השירות אדיב ,קיבלתי בזמן ,ולא היה טעם לבדוק במקומות אחרים כי הם היחידים בארץ..
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist