Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
כץ את מילר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 22:00
9:00 - 15:00
מצאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על כץ את מילר

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מנעולנים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3121067

טלפון נוסף 04-8500463

פקס 04-8371885

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - חיפה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל כץ את מילר
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על כץ את מילר

2
ציון כללי 2
שירות 2.8
זמינות 2.8
איכות 2.4
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עשיתי אצלו שכפול שני מפתחות מולטילוק בעלות של 160 שח. כשהגעתי הביתה וניסיתי אותם, גיליתי שהמפתחות לא מסתובבים בצילינדר בכלל. איכות השכפול מאוד גרועה, ומה שהכי מבאס שאני לא גרה בחיפה, הייתי שם במקרה, ולא משתלם לי לנסוע אליו ולנסות לתקן את המפתחות. יצא שהפסדתי 160 שח.
מחיר לא הגיוני
רצה 1000 שקל על ביטול נעילת הגה. חצי שעה עבודה גג. נכון, הוא בא אלי, אבל אמרתי לא שאין צורך, אני יכול לבוא אליו. הוא אמר שהוא מעדיף לבוא אלי. אז זה לא שהוא היה צריך לקחת כסף גם על זה שהוא הגיע אלי. תעשו בעצמכם את החשבון אם כדאי לבקש את שירותיו. בקבלה כתוב "סמי המנעולן", זה מי שהם שלחו.
העדר תודעת שרות בסיסית
לפני שבוע הגענו במיוחד לשכפל מפתחות, קיבלנו את המפתחות עם התחיבות שהם תקינים. לצערינו הגענו הביתה וגילינו שהמפתחות לא תקינים. חזרנו היום לחנות ובעל הכסק הסתכל ואמר לעובד שלו שהוא הדתמש בגלם הלא נכון והוסיף ואמר לנו שעלות המפתח שלנו גבוההה ב 15 שח ליחידה ביקשתי שישכפל רק מפתח 1 ולא שתיים בעל הבית ניגש לשכפל וחזר עם 2 מפתחות אמרתי לו שביקשתי רק אחד. תגובתו הדהימה אותי, הוא לקח את המפתחות ואמר לי שהוא לא מעונין לתת לי את המפתחות. ניגש לקופה הביא לי כסף ואמר לי שיהיההלי בהצלחה במציאת מקום שיצליח לשכפל. לא מספיק שטורטרתי פעמים בסוף נאלצתי לצאת בלי מפתחות. כבר שנים שלא נתקלתי בתודעת שרות כזאת נמוכה ואומללה…. פשוט בושה!!!
שכפול 3 מפתחות - לפח!
שכפול של 3 מפתחות לפלדלת רגילה, כל השלושה לא פותחים את הדלת, חלק אפילו לא נכנסים למנעול! אפילו אדם רגיל שמשווה בין הדוגמה של המפתח הקיים למשוכפל יכול לראות שהן שונות! גרוע ביותר!!!!
מצויין
מקום מצויין ואימון. אני ממליצה בחום. בנאדם טוב וזריז
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist