אני מאוד מאוכזב מהמזגן הנייד שקניתי מסניף יהוד.
למרות ההבטחות של המוכרת כי המזגן שקט ומתאים לחדר שינה,
התגלה כי הוא רועש כמו טרקטור ולא מספק את הקירור הנדרש.
תיכננתי להשתמש בו בחדר השינה שלי,
אך למרבה הפתעתי היה רועש מאוד ולישון איתו בפעולה זה פשוט לא אפשרי..
כאשר חזרתי יום אחרי הקניה לסניף ביהוד כדי להחזיר את המזגן, קיבלתי יחס ביזיוני ממנהל הסניף והוא לא היה מוכן לקבל בחזרה מוצר שנפתח והתעקש להפנות אותי לשירות הלקוחות.
את אותה התשובה בדיוק קיבלתי גם משירות הלקוחות.
אני ממליץ לכולם לשקול היטב לפני רכישת מוצרים מרשת ACE.
קניתי תנור אמבטיה במחיר טוב. אני מבקש לציין את השירות שהיה מצוין. בנוסף, המוכרת הפנתה את תשומת ליבי שבסכום סמלי חד-פעמי של 10 ש"ח אני מצטרף למועדון הלקוחות, בקנייה הבאה (מעל 100 ש"ח) זוכה ב 50 ש"ח הנחה, וגם עכשיו קיבלתי מתנת הצטרפות של ספל ואלכוג'ל.
החלפת מצבר במבצע (מחיר טוב + תשלום ב"תו הזהב" שמקנה בעליו הנחה רבה). נוח להגעה בשבת. אבל את העבודה נותנים למתלמד שבוחר מצבר ימני במקום שמאלי ומנסה לחבר את הקטבים בצורה שגויה. הדבר גרם (באותו זמן זה לא היה ידוע) לניתוק חלק מהנתיכים. המנוע הניע ואני יוצא לדרכי כאשר: החלונות החשמליים לא פועלים, המזגן לא עובד וכן האורות. לא בודקים מערכות עיקריות לאחר החלפת מצבר.
חוזר. הפעם החשמלאי (לא המתלמד) מטפל ופותר לכאורה את הבעייה ע"י החלפת כל הנתיכים שנשרפו בשל החיבור ההפוך של המצבר.
בבית אני נוכח שנשארו עוד 3 בעיות שלא נפתרו. חוזר לאחר יומיים. הסניף נפתח ב 09:00 אני אחד הראשונים. מודיעים לי שהחשמלאי עובד רק מ 13:00...
יצאתי כעוס. חזרתי (בפעם השלישית תוך יומיים) לאחר שעה 13:00 החשמלאי היה ומצא את הנתיכים שנשרפו. והכל תוקן.
מצד אחד - עבודה מסורה. מצד שני - לא ממש עבודה מושלמת.