הגעתי לסניף אפרודיטה שבגרנד קניון יחד עם ביתי, ולא בפעם הראשונה.
החנות ממוקמת בקומה השלישית של הקניון.
בחנות מבחר גדול מאוד של פרטי הלבשה תחתונה, מפירומות רבות.
הפעם חפשנו חזיות עם קאפ גדול, ובהיקף רגיל עבור ביתי.
מוכרת מקצועית וסבלנית טפלה בנו.
ראשית הציעה את החזיות מותג הבית, שלמעשה זהות לחזיות ממותג אחר שנמכר בשוק תחת שם, ושכבר ביתי מדדה בחנות אחרת. אמרנו זאת, ואז שאלה מה מגבלת התקציב ועברה להציע חזיות בדיוק על פי הפירוט שביתי נתנה.
ביתי בקשה שהמוכרת לא תכנס לתא, והמוכרת כבדה את בקשתה.
בסבלנות רבה הצלחנו למצוא דגם מתאים, וכך קנינו 2 חזיות, בצבעים שונים.
בעת התשלום קבלתי הנחה של 50 % על החזיה השניה, והתשלום בוצע עם תווי קניה.
ביתי הייתה צריכה חזיית סטרפלס. מדדה ברשת אחרת בגרנד קניון את הדגמים הקיימים שהיו לטעמה, ובסופו של דבר בחרה בחזיה של בוניטה דה מאס, אבל לא היה בצבע שהיא רצתה במידה שלה. לכן המשכנו להסתובב בגרנד. נכנסו לחנות אפרודיטה. המוכרת ניסתה קודם לשכנע אותה למדוד חזיות אחרות, אבל בקשנו את החזיה של בוניטה דה מאס, בצבע ובמידה שלה. בחנות זו היה מגוון גדול מאוד של צבעים ומידות. החזיות שמורות בתוך קופסא, וכך נשמרות היטב (בחנות האחרת חלק מהחזיות פגומות או מלוכלכות). המוכרת רצתה לעזור לקבל החלטה והמליצה על מידה קטנה יותר, אך ביתי טענה שלא נוח לה. כך שלא הינו בטוחות איזה מידה לקחת. שאלתי על מחיר החזיה, והמוכרת אמרה שאם אני לוקחת אותה על המקום תיתן 40% הנחה. אמרנו שנחשוב ונחזור. בסופו של דבר באותו יום הלטנו לא לקנות. שבוע מאוחר יותר הגענו שוב לחנות לאחר שהוחלט לקחת את המידה הקטנה, כשניגשתי לקופה לשלם המוכרת (אחרת) אמרה שרק באותו יום יש 50% הנחה. מוזר, אבל נהנו מהנחה נוספת.