Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברמת גן
לירן דימרי בתל אביב

א"ד גורדון 1, תל אביב

(0)
072-3234452 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ביג מחשבים וסלולר BIG ברמת גן

דרך נגבה 29, רמת גן

(29)
072-3233961 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על דוקטור לפטופ

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

שירותי תמיכה, תיקון ותחזוקת מחשבים

תחומי עיסוק נוספים

גיבויים, אחזור נתונים ואבטחת מידע

מאפיינים נוספים

תיקון מחשב בבית הלקוח

תמיכה ללקוחות פרטיים

תמיכה ללקוחות עסקיים

שירותי שליטה מרחוק

איסוף והחזרת המחשב

אפשרות לשירות אקספרס

עוד פרטים

סוג המחשב

שירות למחשב נייד

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3220110

טלפון נוסף 03-6126062

פקס 03-6126062

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דוקטור לפטופ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על דוקטור לפטופ

4
ציון כללי 5
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4
זמינות וזמן המתנה 5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ממליץ על דוקטור לפטופ
ענו מהר. תיקנו מהר ובאדיבות ובפחות כסף מהמעבדה הראשונה שבדקתי
שירות בעייתי
פניתי לדוקטור לפטופ בעקבות מחשב נייד שלא נדלק. מנהל המקום נתן לי הצעת מחיר של 350 שקל וקיבל את המחשב והחזיר לי אותו מתוקן בתוך יום כשהבעיה היתה קצר חשמלי/פיוז שרוף במחשב. בנוסף גם התקינו לי ציר שבור שאני סיפקתי להם מחו"ל ללא תשלום נוסף. בסך הכל הייתי מרוצה. הבעיה התחילה יום אחרי. יום אחרי הטיפול קרתה בעיה נוספת כשהמחשב נכבה בפתאומיות. מיהרתי לחנות כשבידי תלונה שהממשק של חיבור הטעינה אינו מונח בצורה טובה וזז במקומו. יש לציין שהייתי מרוצה מהמעבדה עד כה והיו לי רק מילים טובות אך ננזפתי בידי המנהל שיש לי "בעית גישה". הוא חיבר מטען אחר והראה לי שיש טעינה ואני הרגשתי מותקף ללא סיבה. אפילו אם יש לאדם בעית גישה אין זו סיבה להטיח בו את העובדה הזאת, ההפך ובמיוחד אם הוא הלקוח שלך והוא מבין הרבה פחות ממך. ניסיתי להזכר שאין טעם לריב לא עם השף שמכין לך את האוכל, ולא עם משחיז החרבות שלך. כל אדם אחר היה שמח לבלוע את הפיתיון ולהכנס לויכוח מיותר ולא לחזור לשם יותר בחיים. להגנתי, המטען שלי שבו ביצעתי בדיקה מהירה כאשר הגעתי הביתה נמצא תקין. הממשק אכן הונח בצורה לא טובה וכנראה שהממשק של המטען שהוא השתמש בו בחנות לצורך בדיקה היה בעל אורך שונה ולכן הצליח לבצע טעינה על אף שהחיבור עצמו במחשב זז במקומו. ברגעים אלה מסדרים את הבעיה ללא תשלום נוסף.
"הגעתי כדי לרכוש סוללה למחשב נייד. בטלפון היה מענה ישיר ואדיב, בחנות - לקח לו זמן חצי שעה להשיג את הסוללה, אבל בסוף השיג."
מקצועיים והוגנים
הגעתי עם מחשב נייד שלא מתחבר לחשמל. הטכנאי בדק ומצא מיד שהבעיה במטען ולא במחשב, והציע לי חלופי של חברה מובילה במחיר נמוך משציפיתי. הכל לקח 5 דקות ולא נסו למכור לי שום דבר שאינני צריך. טיפול פשוט ומקצועי.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist