Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
המרכז הישראלי למכונות תפירה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 18:30
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מעוניינים לרכוש מכונת תפירה? המרכז הישראלי למכונות תפירה הוא הכתובת בשבילכם. החברה, שפועלת כבר למעלה משמונה עשורים, נחשבת לגדולה ולותיקה בישראל בייבוא ובשיווק מכונות תפירה, וזאת לצד מכונות רקמה, מכונות גזירה ושלל מוצרי חשמל אחרים. מכונות התפירה הן של היצרניות המובילות בעולם, ובכלל זה: "ברדר", "זינגר", "אלנא", "ינומה" "שניידר", "אולימפיה" ואחרות.
המכונות כולן הן בעלות תו תקן ישראלי וגרמני, מה שמעניק לכם חמש שנות אחריות והרבה מאד שקט נפשי. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים באולם התצוגה שלנו בתל אביב. חניה צמודה חינם ללקוחותינו.

עוד פרטים

מידע נוסף על המרכז הישראלי למכונות תפירה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מכונות תפירה, רקמה וגזירה

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

ספרדית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6880707

פקס 03-6880702

מפה

Navigate
מפת הגעה אל המרכז הישראלי למכונות תפירה
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על המרכז הישראלי למכונות תפירה

4
מחיר 3.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לצורך תיקון מכונת תפירה. השירות והיחס בסדר גמור, המחיר בסדר באופן יחסי.
השרות שקיבלתי מבעל העסק היה מצויין. הוא בא אלי הביתה, לקח מכונה ישנה והביא לי מכונה חדשה במקומה. הוא לא לקח כסף עבור ההובלה, ישב אצלי בבית במשך שעה ועזר לי להפעיל את המכונה החדשה. חברים אמרו לי שלא שמעו על דבר כזה.
פניתי לבית עסק זה לצורך רכישת מכונת תפירה. הם מקצועיים, ההסברים היו בסדר, יחס מצויין. מכונת התפירה היתה להם במלאי לקחתי אותה באותו רגע. המחיר בהתאם. פניתי לבית עסק זה כי הם היחידים במרכז הארץ שהיו פתוחים בזמן שרציתי לקנות את המכונת תפירה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist