Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה', שבת
יום ו'
12:00 - 2:00
12:00 - 3:00
צפה בשעות הפעילות

בשנת 1997 קבע סניפה הראשון של אגאדיר בתל אביב את המונח "בר-בורגר" בפעם הראשונה בשוק המקומי. אגאדיר שומרת על מוצרים איכותיים ובשר משובח במיוחד ונחשבת לחלוצת ההמבורגר במדינת ישראל.

מידע נוסף על אגאדיר

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מסעדות

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

מתחם ידידותי לילדים

אינטרנט אלחוטי

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מותגים ורשתות - מסעדות

אגאדיר

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9419723

טלפון נוסף 053-9366268

טלפון נוסף 03-9416060

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אגאדיר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על אגאדיר

3.5
ציון כללי 2
שירות 4
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הזמנו מקום באתר שלכם לחגוג יום הולדת לחבר ושהגענו לסניף נמסר לנו כי אין מקום וכי אין הזמנה על שמנו. שוחחנו עם האחמש עידן ואף הראנו לו אישור הזמנה ( צילום מסך) + הודעת sms מהמקום. אך הוא חזר על הטענה כי אין הזמנה ואין מקום. יש לציין כי החוייה הגרועה הרסה לנו את הערב. אנו לא נזמין מקום ולא נחזור אליכם לעולם. במילה אחת = אכזבה...
אחד ההמבורגרים הטעימים
שיצא לי לטעום אבל המחיר בהתאם ויקר יחסית והמבורגר אנגוס ספיישל עלה 79 ש"ח. בכל מקרה נורא אהבתי ולדעתי שווה את המחיר בטוח אחזור שוב.
נדרש שינוי
הגענו לרגל יום ההולדת של הבת הבכורה שלי בת ה-8. הזמנו מנת ילדים ושתי עסקיות. השירות היה מעולה והמלצרית היתה ממש נחמדה, התייחסה לבת שלי, נתנה 3 הפתעות. מעולה. השולחנות ישנים ולא מזמינים. האוכל לא השתנה במאום למרות שהיום היצע ההמבורגריות כל כך רחב שמסעדה חייבת להתרענן. בעסקית שלי הזמנתי שניצלים - הגיעו 2 שניצלים בצלחת. בלי ירק בצלחת. בלי כלום. פשוט שני שניצלים בצלחת לבנה גדולה. טבעות בצל שנקראות כך כי נראה שטבעו בתוך שמן. הצ'יפס אגאדיר סבבה אבל לא ברור למה נדרשת תוספת של 3 ש"ח? תפו"א מיוחד? שמן מיוחד? סה"כ נראה אחרת מצ'יפס רגיל. מקום חייב להתרענן ולהתחדש במיוחד עם כל כך הרבה תחרות מסביב. נראה שהסמעדה תקועה יחד עם משחק הפקמן בכניסה לשירותים, אי שם בעבר.
מאכזב
אנחנו מכירים את המקום מביקורים קודמים והפעם היה נראה שהוא השתנה לרעה. הערב התחיל עם מלצרית חסרת סבלנות ולא נעימה כאשר לקחה את הזמנתנו. בנוסף אני הזמנתי כתוספת פירה, כאשר הגיעה המנה קיבלתי צ'יפס ופשוט הודיעו לי "אין פירה אז הבאנו לך צ'יפס" שזו חוצפה מדרגה ראשונה כי היו צריכים לשאול באיזו תוספת אחרת אני מעוניינת ולא לדחוף לי צ'יפס על דעת עצמם, שיש לציין שגם היה קשה ומגעיל כאילו טוגן פעם שניה. לצערי לא אמרתי להם כלום על כך כי לא היה לי כוח להתווכח ולכעוס. כמו כן ההמבורגר היה רטוב מדי והרטיב את כל הלחמניה. בקיצור הידרדרו מאוד גם באוכל וגם בשירות.
אגאדיר ראשון לציון
ביקרתי בסניף אגאדיר בראשון לציון, סניף שמעוצב יפה מאד ושמציע אווירה נעימה. השירות של המלצרית היה טוב ויעיל. האוכל עצמו היה טעים. הזמנו שתי עסקיות, הבשר בהן היה מוצלח וגם התוספת (צ'יפס אגאדיר היה מעט פחות מוצלח בעינינו). בנוסף הזמנו קינוח, שהיה נחמד. המחירים לא זולים, אבל בזכות העסקית הם סבירים. ייתכן שאחזור בעתיד לסניף הזה.

9 סניפים של אגאדיר

טיפיקו, תל אביב

נחלת בנימין 1, תל אביב

03-5104442 03-5104442

אגאדיר תל אביב, תל אביב

נחלת בנימין 2, תל אביב

03-5104442 03-5104442

אגאדיר, תל אביב

התערוכה 3, תל אביב

03-5444045 03-5444045

אגאדיר, הוד השרון

דרך רמתיים 51, הוד השרון

09-7448441 09-7448441

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist