יחס קריר בעת הקניה. המחיר בסדר -ממוצע.
לגביי ההובלה- אני לא הייתי בבית בעת הגעת המדיח. בביתנו יש מעלית, השליח טען שמדיח הכלים (סימנס רחב 60*60)אינו נכנס למעלית.
גם אם נכון הדבר - ע"פי המקובל בכל המקרים לגבי הובלה למקום שאין בו מעלית , הרי שיש לחייב 40 ש"ח מעל קומה 3. בפועל השליח דרש 40 ש' עבור כל קומה !
שילמנו לו 160 ש"ח כי אנו גרים אנחנו גרים בקומה 4.
זה בכל הנוגע לאלמ. בנוסף כשהגיע הטכנאי מחב' סי/אס /בי שהיא נותנת השירות למוצר (יניב שמו) קבלנו הסבר קצרצר תוך הפגנת חוסר סבלנות ותוך שהוא אומר"אין לי זמן , מחכים לי". אני לא מכיר לא את השליח ולא את היבואן. אני יודע שקניתי באלמ וקבלתי שירות גרוע. מן הראוי שגם אחרי שהחברה מבצעת מכירה שידאגו שהשירות שהלקוח מקבל יחס טוב גם לאחר היציאה מהחנות
רכשנו טלויזיה סוני 65 אינ'ץ, תלת מימד, הרושם שלנו היה שזה כולל גם את משקפי תלת המימד - כיוון שבשלב הרכישה חזרנו וביקשנו שהרכישה תכלול את כל מה שקשור לטלויזיה, אך כאשר הגיע המתקין, גילינו שהעסקה אינה כוללת משקפי תלת מימד...
היינו שם הזבוע רכשנו 2 מוצרי חשמל קטנים.
הגענו ממש לקראת סגירה. קיבלנו שירות יוצא מן הכלל טוב מבחור מקסים וחרוץ בשם דורון.
אני חושבת שיש לו חלק רק בבחירה שלנו לקנות בא.ל.מ