שלום רב, המכתב הזה מדבר על עסקה שהורי עשו באלמ ביג קרית אתא ,
לאחר שהבינו ששילמו הרבה יותר יקר על מקרר ,רצו לבטל את העסקה , יומיים לאחר מכן ביום שישי בבוקר היא שוחחה עם איש המכירות שמכר לה , הבטיח לחזור ולא חזר , הורי הגיעו גם במוצאי שבת לחנות אך לא התקדמו וההספקה נקבעה ליום שני , אמא אישה מבוגרת התייבשה שם שעתיים עד שהתפנה המנהל לא ביטלו את העסקה לגמרי וגבו ממנה 180 ש"ח, אפילו שעדין לא סופק המקרר ,פשוט בושה , גם בהסכם שלהם מצוין שהם רשאים לגבות על ביטול עסקה אך לא רשום כמה , מחלקת השירות הראשית לא נתנה מענה ודיי נפנפה אותי ,מבחינתי שירות גרוע