Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על מרכז הכסאות

אזורי שירות

טירת כרמל

תחומי העסק

ייצור, יבוא ושיווק כיסאות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8575757

פקס 04-8575754

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מרכז הכסאות
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מרכז הכסאות

3.8
ציון כללי 5
שירות 5
מחיר 2
זמינות 3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אדיבות, מקצועיות ועמידה בזמן
אני מבקשת להתחיל בהמלצה הכי חמה שניתן להעניק לבית עסק ויותר מזה לאנשים הנפלאים שנותנים שרות במרכז הכיסאות בחיפה. ביום שישי, 14.8.2020 בשעה 8:00 בבוקר נכנסתי לאתר של מרכז הכיסאות חיפה, ותוך דקות ספורות מצאתי כיסאות שחשקה בהן נפשי ולא מצאתי באתרים אחרים. השארתי הודעה ובשעה 9:30 חזרה אלי נציגת שירות מקסימה, קשובה וסבלנית. לאחר מספר שאלות ביצעתי הזמנה של כיסאות למשרד וכיסאות לפינת אוכל. ההזמנה הייתה אמורה להגיע אלי תוך 7 ימי עסקים דהיינו עד יום ב' ה 24.8.2020. היום - 20.8.2020 בשעה 15:00 הכיסאות כבר בביתי, מסודרות ומונחות במקומן לאחר שהגיעו עם המוביל האדיב בעל חיוך משגע. אני מבקשת לציין שאני לא צעירה , ואני לא נוהגת לבצע הזמנות באינטרנט, בוודאי לא מעסקים שאינני מכירה. יחד עם זאת - חשוב לי לציין שחווית הקניה שלי הייתה נפלאה החל מהכניסה לאתר החברה שמציג תוכן באופן פשוט ברור ונעים לעין, השרות המדהים שקיבלתי מנציגת המכירות, התאום הטלפוני האדיב עם הנציגה ועם המוביל למועד קבלת הכיסאות וכמובן - הכי חשוב - הכיסאות נוחים ויפים מעבר למה שנראה לעין באתר. יישר כוח ותודה.
מבחר רחב, שירות מצוין ואיכות
הגעתי בעקבות המלצה של חברה ובהחלט היה שווה להגיע אחלה מגוון ואחלה שירות
סחורה איכותית, שרות לקוחות מדה
שירות ואיכות טובים מחירים טובים יחס אדיב ומיוחד
אכזבה גדולה מאמינות החנות
הגענו לחנות והתקבלנו בחביבות ובסבלנות. נוצר הרושם שאלה אנשים שאפשר לסמוך על המילה שלהם. מרגע ששילמנו מיקדמה של 200 ש"ח ועד שהכסא הגיע אלינו התאכזבנו מאוד מההבטחות. אחרי 3 שבועות שאלנו אם הכסא הגיע. אמרו שכן ורק מרכיבים אותו. בעלי נסע במיוחד וכשהגיע התברר שהמכולה לא הגיעה וגם אין כסא. אחרי כעס הסכימו בחנות לתת לנו את הכיסא מהתצוגה עד שהכסא יגיע ואז ביקשו עוד 200 ש"ח. הכסא נקנה בגלל שעברתי ניתוח והייתי זקוקה לכסא מסויים. כששוב צילצלתי אחרי למעלה מחודש מההזמנה נמסר שהכסא הגיע והפעם שלחתי את הבן שלי כי לא רצינו שוב להתאכזב. אז לא מצאו את האישור ששילמנו והתקשרו אלי. אמרתי להם תחפשו אצלכם איפה ה 200 ש"ח. אני לא מוצאת לנכון לדבר איתם או לשמוע את הסיפורים שלהם. בשבילנו זו היתה חוויית קניה מאוד לא נעימה ואין מצב שנחזור לשם.
במעמד הקניה נחמדים ואילו באספקה/מוצר פגום גרוע ביותר
קניתי כסאות בר למטבח במעמד ההזמנה הובטח לי 14 ימי עסקים ואכן כך היה משבאתי לקחת את המוצר התברר כי המוצר פגום סרבתי לקבלו החתימו אותי על טופס תיקון ואמרו לי שזה הנוהל כעבור שבועיים נוספים משלא קיבלתי את המוצר ביקשתי לבטל עיסקה מסרבים וגם לא נותנים מענה לצפי קבלת המוצר נאלצת לפנות לצרכנות הציבור לתלונה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist