Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על כרמלה - משלוחים משוק הכרמל

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

פירות וירקות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5162919

פקס 03-5163305

מפה

Navigate
מפת הגעה אל כרמלה - משלוחים משוק הכרמל
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על כרמלה - משלוחים משוק הכרמל

3.7
ציון כללי 3.7
שירות 1
מחיר 3.5
זמינות 5
שביעות רצון 3
שירות 4
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא מומלץ בכלל
במקור כתבתי כאן פירוט, דברים קשים פי כמה מ"לא מומלץ בכלל" אבל אז קיבלתי מייל מהאתר שאומר לי שהעסק עלול לתבוע אותי בגלל "קריאה להסתה" (אני אפילו לא יודע מה זה אומר) אז עידנתי את התגובה - ממש לא נהניתי מהשירות, המחירים גבוהים מאוד ביחס לעובדה שהשירות סטנדרטי ואפילו לוקחים דמי שירות קבועים (גם בקניה של 700 שח, מניסיון אישי)
הכי טובים
אחרי הרבה אכזבות ממשלוחי פירות וירקות מחברות שונות הגעתי לכרמלה . הופתעתי לטובה מאיכות הסחורה . מגיע מסודר בארגזים סגורים . הגיע בזמן שנקבע .תענוג .
אכזבה. סחורה בינונית מאוד. הכל הרקיב תוך יומיים !
הזמנתי מספר פעמים מטעמי נוחות. אבל הכל פעם חלק מהמוצרים היו לא טריים בפעם האחרונה- עברו את הגבול. כמעט הכל התקלק תוך יומיים. הקלמנטינות הרקיבו. הבטטות העלו עובש (בדרך כלל מחזיקות הרבה זמן !), פסטה הגיעה עם חרקים בשקית!!, עגבניות השרי היו יפות למעלה, אך בתוך הקופסא הכל היה רקוב כולל מיץ. ועוד. בקיצור אכזבה אמיתית. בעבר המשלוחים היו יפים, בחודש האחרון מתחת לכל ביקורת.
פרות טריים כל יום
לקרת החג חיפשנו לקנות פרות טריים טיילתי בתל אביב בשוק ששם יש פרות טריים בכל הדוכנים ושזול שם כל השנה ... ואז הגענו לכרמלה שיש לה שם דוכן לפי דעתי עם הפרות הכי נקיים במקום המחירים שלה מאוד זולים כדאי מאוד ללכת לשם..
קניות משוק הכרמל באינטרנט
רעיון מבריק וגם ביצוע מבריק. יש אתר אינטרנט של כל הפירות והירקות שיש בשוק עם המחירים שלהם ואפשר לעשות קניות באינטרנט והכל מגיעה תוך יום הביתה. ירקות טריים מהשוק מבלי להיות בשוק. המחירים לפעמי יקרים יותר מאשר בשוק, אבל זה מובן ולקחתי את זה בחשבון. סה"כ - למי שאין לו זמן או מתעצל להגיע לשוק - זה הפתרון המושלם.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist