Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סוכריה - חדרים מתוקים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:30 - 20:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

סוכריה מציעה מגוון רחב ומעוצב של רהיטי ילדים ונוער וחדרי ילדים בהתאמה אישית. בחנות, הממוקמת באזור התעשייה סגולה שבפתח-תקווה, תוכלו לרכוש ריהוט איכותי, עמיד ומקסים לילדיכם בכל גיל. מעצב הבית של סוכריה מטייל בעולם, במטרה להביא לכם את מיטב הרעיונות והחידושים - הן ברמת העיצוב, הן ברמת נוחות השימוש והן ברמת הבטיחות. היכנסו לאתר לעיון בקטלוג העשיר והמרשים ובואו לבקר בחנות!

עוד פרטים

מידע נוסף על סוכריה - חדרים מתוקים

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

רהיטים

התמחויות מקצועיות

מזרנים

יצרני רהיטים

ארונות קיר

תחומי עיסוק נוספים

מזרנים

מיטות וחדרי שינה

רהיטי ילדים ונוער

יצרני רהיטים

ארונות הזזה וארונות קיר

עוד פרטים

ריהוט ביתי

מיטות וחדרי שינה

רהיטי ילדים ונוער

ארונות

ספריות

אפשרויות רכישה מיוחדות

רהיטים בעיצוב אישי

מכירת פריטים מתצוגה

שירותים נלווים

שירותי הובלה והרכבה

הסדר תשלומים ללא ריבית

לקיחת מידות בבית הלקוח

אחריות מלאה

רהיטים עם תו תקן

עוד פרטים

רהיטים מיוחדים וייעודיים

רהיטים למגזר החרדי

רהיטים מעוצבים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9346574

פקס 03-9346574

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סוכריה - חדרים מתוקים
נווט

וידאו ותמונות של סוכריה - חדרים מתוקים

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על סוכריה - חדרים מתוקים

3.5
ציון כללי 4
שירות 3.5
זמינות 4
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות וחווית קניה!
קניתי 2 ארונות אצל ירון מסוכריה. השירות שלו מכל הלב, הוא עזר לי לעצב את הארון נכון לפי הצרכים שלי שהיו קצת מורכבים בגלל קיר עקום בחדר, עזר לי לא להסתבך עם בחירת הצבעים וממש עזר לי עד לתוצאה מושלמת. בהרכבה יצא ששמו את התליה לא במקום הנכון, מיד ירון שלח אלי שרות שסידרו את זה תוך יומיים מאז שהרכיבו ושכחתי לציין שהארונות היו לי דחופים וירון הכין לי אותם כולל הרכבה בירושלים בפחות משבוע! תקשיבו חברים זה שרות שאין דברים כאלו בשום מקום. וגם בא לקראתי במחיר. בקיצור, אני יחזור לשם בעזרת השם.
שירות מהיר, מוצר מצוין
הזמנו מיטת ילדים עם כוורת ושולחן נשלפים דגם 4100, מחיר מעולה, המוצר הגיע מהר, כעבור כשבוע, בשעות שנקבעו, הגיע בדיוק מה שהזמנו, שלם ויפה. אפילו המוביל היה חברותי ודיבר עם הילדים בסבלנות ובחברותיות תוך כדי ההרכבה היסודית שביצע. אנחנו מרוצים מאוד וממליצים בחום!
מקום איכותי
שירות אדיב ומהיר, ירון עיצב לנו את כל החדר. נהנים מהמוצרים ומקבלים היקרות טובה מחברים.
ביזיון של שירות
הזמנו מיטה- הגיעה עם מזרון שגוי, מאז כבר שבוע וחצי רודפים אחריהם כדי לקבל כת המזרון הנכון, מה גם שבמהלך ההתקנה נשבר חלק במיטה והם רק מבטיחים שיצרו קשר לתיקון ובינתיים כלום!
קניית חדר ילדים- אכזבה!
רכשתי בסוכריה ארון, מיטה וספריה. הארון הגיע קטן במספר ס"מ ממה שהזמנתי, הארון הגיע ללא הידיות הנכונות והמיטה ללא מעקה נוסף שהזמנתי למיטת חבר. רק לאחר חודשיים של שיחות מצידי סופקו הידיות והמעקה. וגם אז זה לא בדיוק מה שהוזמן. תגובת המוכר לגודל הארון- זו המידה שיש לנו.. חבל שבמעמד המכירה נאמר לי אחרת. המוכר מאוד טוב במכירה, בשירות הרבה פחות. ממליצה להתרחק.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist