Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
גספן ייצור מתכת בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:00 - 17:00
7:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - ייעוץ ראשוני ללא תשלום

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

שיפוץ מקלטים ואספקת חלקים לממד"ים

חברת גספן ייצור מתכת בע"מ מתמחה בשיפוץ ובשיקום מקלטים כמו גם באספקת חלקים למקלטים ולממ"דים. בין שירותינו: אספקת דלתות וחלונות למקלט ולממ"ד, יציקת דלתות וחלונות למקלטים קיימים, ייצור והתקנת צנרות אוורור, התקנת מערכות סינון למקלט, התקנת שירותים כימיים, שיפוץ והגברת מערכות חשמל בהתאם לדרישות פיקוד העורף, התאמת המקלט לדרישות מכון התקנים הישראלי, יציקת פתח מילוט תקני ועוד. החברה מוכרת על ידי מכון התקנים הישראלי ועל ידי פיקוד העורף ומספקת את מיטב שירותיה ללקוחות פרטיים כמו גם לוועדי בתים בכל רחבי הארץ. נשמח לעמוד גם לשירותכם!

עוד פרטים

מידע נוסף על גספן ייצור מתכת בע"מ

אזורי שירות

רמת השרון

תחומי העסק

ציוד למקלטים וחדרי ביטחון

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-9509614

מפה

Navigate
מפת הגעה אל גספן ייצור מתכת בע"מ
נווט

וידאו ותמונות של גספן ייצור מתכת בע"מ

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על גספן ייצור מתכת בע"מ

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
דלת לא נסגרת/שרות לא טוב
הדלת לא נסגרת כמו שצריך, לא נותנים שרות. כבר מעל חודש מנסה לתאם תיקון של דלת ממ"ד של י. גיספן שלא נסגרת כמו שצריך, לא עונים בטלפון כמו שצריך, מבטיחים לבוא ולא מגיעים, בקיצור: מוצר בעייתי ושרות זוועתי.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist